זה כן לטלפון: אתר התיירות מגביר פיקוח

אחרי שספג מכות קשות בנוגע לאמינותו, אתר טריפאדוויזור משנה מדיניות בכל הנוגע לפרסום ביקורות גולשים

nrg מעריב | 8/11/2011 18:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
במקרה שלהם, הביקורות לגיטימיות. המלון של פולטי
במקרה שלהם, הביקורות לגיטימיות. המלון של פולטי צילום: ארכיון

אחרי שספג ביקורת לא קטנה בתקופה האחרונה, הודיע אתר טריפאדוויזור כי הוא מגביר את הפיקוח על פרסום ביקורות גולשים על בתי מלון ומסעדות באתר.

הטריפאדוויזור משמש כאוטוריטה וככלי יעיל לגולשים מזה שנים רבות. במקום להסתמך על ברושרים מתקתקים של בתי המלון ואתרי הנופש עצמם, מעדיפים הקייטנים לעתיד לסמוך על תייר מן המניין. הבעיה שנוצרה היא שבעלי עסקים שונים טענו כי את הביקורות הקטלניות כותבים לא פעם לקוחות נקמניים שבלתי ניתן לרצותם או לחלופין בעלי מלון מתחרים שמעוניינים למשוך אליהם עוד ועוד לקוחות.

הלחץ
על האתר גבר בשבועות האחרונות לאחר שבערוץ 4 שודרה תוכנית דוקומנטרית בשם Attack Of The TripAdvisors, שחשפה את השפעתן של הביקורות השליליות על בתי מלון, מסעדות ובאד&ברקפסט, וזה הצטרף לחקירה שמנהלת הרגולציה של תעשיית הפרסום בנוגע לתלונות של בעלי עסקים על אמינות התגובות באתר.

עכשיו משיק הטריפאדוויזור מוקד שירות טלפוני, שיאפשר לבעלי מלונות עצבניים להתלונן בזמן אמת על ביקורות מוגזמות שמונעות ממניעים לא טהורים, ובכך לצמצם את הנזק הנגרם להם.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים