היי פאשן טי וי: ישראל עולה על מפת האופנה המשודרת

למרות המשבר, שני ערוצי אופנה ישראליים יעלו ב-2012

מערכת ז'ורנל | 15/11/2011 13:37 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
תצוגת אביב-קיץ 2012 של ברברי. בקרוב בעברית
תצוגת אביב-קיץ 2012 של ברברי. בקרוב בעברית AP
בשבועות האחרונים החל ערוץ האופנה הישראלי, שאמור להצטרף לחבילת הבסיס של הוט, לקרום עור וגידים. הערוץ צפוי לעלות על מסך הטלוויזיה באביב 2012 והוא יהיה בנוי סביב הפקות מקור, כך שלא יירכשו תוכניות מחו"ל או מחברות הפקה בארץ. בנוסף לאופנה ייגע הערוץ בנושאים דוגמת טיפוח ושיער, וישדר תוכניות הדרכה וטיפים ואף תוכנית שתסקור את החדשות והחידושים בתחום.

מתוכננות גם תוכניות ברוח "צינור לילה" של ערוץ 10 ו"יציע העיתונות" של ערוץ הספורט - בנושאי אופנה, כמובן. את הקמת הערוץ יזם איש התקשורת נועם אדרי, הבעלים של חברת "נתיב תקשורת והפקות טלוויזיה". רוני סלונים תהיה המפיקה הראשית של הערוץ, ויהלי ברגמן יתפקד כבמאי הראשי. אדרי יהיה העורך האחראי. בהוט אישרו את הפרטים.

ערוץ אופנה נוסף שעתיד היה לקום השנה אך יעלה רק ברבעון השני או השלישי של 2012 הוא הגרסה הישראלית
של ערוץ FTV העולמי. נכון לרגע זה מתוכנן הערוץ להיות משודר רק ביס, אם כי ייתכן שגם המגעים עם הוט יבשילו. הערוץ ישודר גם בפורמט HD.

הערוץ העולמי ייעטף באריזה ישראלית, ישבץ תוכניות מקוריות ויתחזק בדוגמניות-מגישות ישראליות. בדיוק כמו בחו"ל, גם בגרסה הישראלית ישולבו מעברונים שצולמו בתצוגות אופנה שנערכו בארץ ויתקיימו שיתופי פעולה עם חברות אופנה ישראליות מובילות. כמה קליפים כאלה (פרי שיתוף פעולה עם קסטרו, לדוגמה) עלו לאחרונה לעמוד הפייסבוק ולעמוד היוטיוב הרשמי של FTV. בערוץ ישודרו תוכניות מצעדים שונות ותוכנית חדשות אופנה מקומית.

עומרי בץ, מנכ"ל טלית תקשורת, המייצגת את הערוץ בישראל, מסר: "אנחנו עובדים על לוקליזציה של ערוץ האופנה העולמי, שמטבע הדברים מוביל את תחום האופנה במדיה, ועובדים על כך שבשנה הבאה חלק נכבד מהתכנים יפנו לשוק המקומי ".
AP
מתצוגת ורסאצ'ה, חורף 2011. גם בהוט וגם ביס AP
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים