היי פאשן טי וי: ישראל עולה על מפת האופנה המשודרת
למרות המשבר, שני ערוצי אופנה ישראליים יעלו ב-2012

תצוגת אביב-קיץ 2012 של ברברי. בקרוב בעברית AP
מתוכננות גם תוכניות ברוח "צינור לילה" של ערוץ 10 ו"יציע העיתונות" של ערוץ הספורט - בנושאי אופנה, כמובן. את הקמת הערוץ יזם איש התקשורת נועם אדרי, הבעלים של חברת "נתיב תקשורת והפקות טלוויזיה". רוני סלונים תהיה המפיקה הראשית של הערוץ, ויהלי ברגמן יתפקד כבמאי הראשי. אדרי יהיה העורך האחראי. בהוט אישרו את הפרטים.
ערוץ אופנה נוסף שעתיד היה לקום השנה אך יעלה רק ברבעון השני או השלישי של 2012 הוא הגרסה הישראלית
של ערוץ FTV העולמי. נכון לרגע זה מתוכנן הערוץ להיות משודר רק ביס, אם כי ייתכן שגם המגעים עם הוט יבשילו. הערוץ ישודר גם בפורמט HD.
הערוץ העולמי ייעטף באריזה ישראלית, ישבץ תוכניות מקוריות ויתחזק בדוגמניות-מגישות ישראליות. בדיוק כמו בחו"ל, גם בגרסה הישראלית ישולבו מעברונים שצולמו בתצוגות אופנה שנערכו בארץ ויתקיימו שיתופי פעולה עם חברות אופנה ישראליות מובילות. כמה קליפים כאלה (פרי שיתוף פעולה עם קסטרו, לדוגמה) עלו לאחרונה לעמוד הפייסבוק ולעמוד היוטיוב הרשמי של FTV. בערוץ ישודרו תוכניות מצעדים שונות ותוכנית חדשות אופנה מקומית.
עומרי בץ, מנכ"ל טלית תקשורת, המייצגת את הערוץ בישראל, מסר: "אנחנו עובדים על לוקליזציה של ערוץ האופנה העולמי, שמטבע הדברים מוביל את תחום האופנה במדיה, ועובדים על כך שבשנה הבאה חלק נכבד מהתכנים יפנו לשוק המקומי ".

מתצוגת ורסאצ'ה, חורף 2011. גם בהוט וגם ביס
AP