אמיתית מדי בשבילי: דונטלה ורסאצ'ה נגד ניו יורקריות מהרחוב
בניגוד למתוכנן, קמפיין השת"פ של H&M וורסאצ'ה לא יתבסס על נשים מן השורה

דונטלה ורסאצ'ה. מעדיפה אותן מושלמות AP
כשה"דיילי ניוז" שלח לורסאצ'ה תמונות של שתיים מתוך שלוש הנשים שצולמו – כולן בוגרות קולג' טריות שעובדות בעיר – התשובה שחזרה היתה שרק אחת מהנשים "מאושרת". כשכתב ה"דיילי ניוז" רצה להבין מדוע, הוא קיבל את
התשובה ש"הן לא מתאימות למיתוג". זה יכול היה להישמע הגיוני אם מדובר במחירים המקוריים של בית ורסאצ'ה עצמו, אך במקרה של הרשת השבדית, וכפי שאמרה מנהלת יחסי הציבור של החברה בארצות הברית, ג'ניפר וורד, לאתר Westfield.com לאחרונה, "הלקוחה של H&M היא כל מי שמתעניינת באופנה וכל אחת בכל גיל ובכל אופי יכולה למצוא אצלנו משהו".
ורסאצ'ה השיקו את את הליין המוגבל שלהם ל-H&M בתצוגת אופנה ומסיבה בשמיני לנובמבר, ולמרות שהדגמים הוצגו על דוגמניות דקיקות שאינן מייצגות את הניו יורקרית הממוצעת, דונטלה ורסאצ'ה הפגינה סולידריות שלא ממש התכתבה עם האקט האחרון של ביטול הצילומים. "אני מבינה את הלקוחה של H&M", היא אמרה. "אני יודעת מה היא רוצה".