בת מצווה: בוטיק המעצבים עובר מיתוג מחדש

בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר בתל אביב כבר בן 12 ובהתאם עובר תהליך של רענון ושינוי. "אנחנו רוצים לקדם ייחודיות ויצירתיות מתוך ההבנה שזה הכוח שיש לנו", מסבירה המנהלת החדשה מירית אבוקסיס

יערה קידר | 19/1/2012 15:03 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר בתל אביב, כבר בן 12, ובימים אלה עובר תהליך רענון, שבתקווה יהפוך אותו שוב למקום שמסייע למעצבים צעירים להתחיל את דרכם העצמאית. "החזון שלי הוא הוא להחזיר את בוטיק המעצבים בחזרה להיות מותג בפני עצמו", מספרת המנהלת מירית אבוקסיס, שנכנסה לתפקיד לפני מספר חודשים. "אנחנו נותנים למעצבים צעירים במה וחשיפה ראשונה, וזה קרש קפיצה לאלה שאין להם חנות או מקום משמעותי להציג בהם. מבחינתי ההישג הגדול ביותר הוא שכעבור שנה או שנתיים הם יוכלו לפתוח מקום משלהם, ולפנות את הדרך למעצבים חדשים ומתחילים".
שמלה ובולרו, sister m, שרשרת, wild things
שמלה ובולרו, sister m, שרשרת, wild things עמית ישראלי

הבוטיק החל את דרכו בשנת אלפיים כפרויקט מחתרתי בחניון דיזנגוף עם קבוצת מעצבים צעירה. במהלך השנים הנפיק הבוטיק לא מעט שמות שהפכו בולטים בתעשיית האופנה הנוכחית, ביניהם קרן וולף, שרה בראון, כתומנטה, בנות, עידו רקנטי, רובי סטאר, דורון אשכנזי, שופרא, פראו בלאו, ענת מנוס, קאלה וליאת גינצבורג. כיום מציגים בו 40 מעצבים צעירים מתחומי אופנת הנשים, הגברים, התיקים, התכשיטים, אביזרי השיער, וכן הלבשה תחתונה ונעליים. ביריד מתקיימים אחת לתקופה סופי שבוע "נושאיים" כגון יריד נעליים, יריד שנות השמונים, שמלות כלה לפי הזמנה, יריד תחפושות מעוצבות לפורים ועוד.

במה מתבטא הרענון שעובר הבוטיק כעת?
"אחד הדגשים המשמעותיים שנתנו לבוטיק הוא ברמת הניראות: יצרנו מיתוג חדש עם לוגו ושקיות בצבעים חדשים. לכל מעצב יש שילוט בולט משלו, וכל הבגדים מוצגים על גבי קולבים איכותיים, לצד הפקת אופנה בכיכובה של הזמרת רוני אלטר, שצילם עמית ישראלי עם סטיילינג של נועה נוז'יק. המטרה היא להתרחק מהמושג שוק, ולהתקרב בחזרה להגדרת בוטיק".

מה מאפיין את הקולקציה החדשה?
"זו קולקציה אקלקטית שמשלבת סגנונות רבים. כל מעצב נותן את הטון האישי והמיוחד שלו ומתכתב בדרכו עם הטרנדים העולמיים. בת אל בר גיורא למותג Fayge למשל עיצבה קולקציה שמורכבת בעיקר מפריטים בסילואטה שמתרחקת מהגוף, משאירה אוויר לנשימה ומקום לדרמה בבדים כמו משי ,סאטן משי וקופרו. סיון רג'ואן לקחה

השראה מהצבעוניות והנועזות של ימי הזוהר של תחילת המאה העשרים, ויצרה קולקציית שמלות שמותאמת לנשים צעירות במראה גלאם קלאסי ונשי שמחמיא לגוף, בצבעי חורף כהים כמו שחור, כחול נייבי, צבעי גוף ואפרסק, אדמה וחמרה, יחד עם תחרות עדינות, פאייטים ובדים ש'אוספים' את הגוף ומדגישים את הצללית".

איך מתקבלים לבוטיק?
"אני מקבלת המון פניות ממעצבים. בשלב ראשון אני מבקשת תמונות של עיצובים במייל להתרשמות ובהמשך קובעת פגישה להבנת התנאים והעלויות. אני תמיד מחפשת מעצבים שיביאו איתם משהו אחר - ובראש ובראשונה הדגש הוא על איכות, במיוחד בתקופה שבה הם נמצאים במאבק מול חברות הענק שמגיעות מחו"ל לישראל. אנחנו רוצים לקדם ייחודיות ויצירתיות מתוך ההבנה שזה הכוח שיש לנו, לעומת הטרנדים שיש בכל מקום".

מה לגבי עלויות?
"העלות למעצב היא 400 שקל כולל מע"מ לסוף שבוע שכולל את ימי חמישי ושישי, וכוללת קידום על ידי משרד יחסי ציבור, שילוט, שקיות, סטנדים, קולבים ועוד. כל מה שנשאר למעצב הוא להביא את העיצובים שלו, לסדר אותם יפה, וכמובן - ולמכור".

הזמרת רוני אלטר בבגדים ואביזרים מבוטיק המעצבים. צילום: עמית ישראלי, סטיילינג: נועה נוז'יק, איפור ושיער: נירית הירשמן.

בואו להמשיך לדבר על זה ב-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים