בת מצווה: בוטיק המעצבים עובר מיתוג מחדש
בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר בתל אביב כבר בן 12 ובהתאם עובר תהליך של רענון ושינוי. "אנחנו רוצים לקדם ייחודיות ויצירתיות מתוך ההבנה שזה הכוח שיש לנו", מסבירה המנהלת החדשה מירית אבוקסיס

שמלה ובולרו, sister m, שרשרת, wild things עמית ישראלי
הבוטיק החל את דרכו בשנת אלפיים כפרויקט מחתרתי בחניון דיזנגוף עם קבוצת מעצבים צעירה. במהלך השנים הנפיק הבוטיק לא מעט שמות שהפכו בולטים בתעשיית האופנה הנוכחית, ביניהם קרן וולף, שרה בראון, כתומנטה, בנות, עידו רקנטי, רובי סטאר, דורון אשכנזי, שופרא, פראו בלאו, ענת מנוס, קאלה וליאת גינצבורג. כיום מציגים בו 40 מעצבים צעירים מתחומי אופנת הנשים, הגברים, התיקים, התכשיטים, אביזרי השיער, וכן הלבשה תחתונה ונעליים. ביריד מתקיימים אחת לתקופה סופי שבוע "נושאיים" כגון יריד נעליים, יריד שנות השמונים, שמלות כלה לפי הזמנה, יריד תחפושות מעוצבות לפורים ועוד.
במה מתבטא הרענון שעובר הבוטיק כעת?
"אחד הדגשים המשמעותיים שנתנו לבוטיק הוא ברמת הניראות: יצרנו מיתוג חדש עם לוגו ושקיות בצבעים חדשים. לכל מעצב יש שילוט בולט משלו, וכל הבגדים מוצגים על גבי קולבים איכותיים, לצד הפקת אופנה בכיכובה של הזמרת רוני אלטר, שצילם עמית ישראלי עם סטיילינג של נועה נוז'יק. המטרה היא להתרחק מהמושג שוק, ולהתקרב בחזרה להגדרת בוטיק".
מה מאפיין את הקולקציה החדשה?
"זו קולקציה אקלקטית שמשלבת סגנונות רבים. כל מעצב נותן את הטון האישי והמיוחד שלו ומתכתב בדרכו עם הטרנדים העולמיים. בת אל בר גיורא למותג Fayge למשל עיצבה קולקציה שמורכבת בעיקר מפריטים בסילואטה שמתרחקת מהגוף, משאירה אוויר לנשימה ומקום לדרמה בבדים כמו משי ,סאטן משי וקופרו. סיון רג'ואן לקחה
השראה מהצבעוניות והנועזות של ימי הזוהר של תחילת המאה העשרים, ויצרה קולקציית שמלות שמותאמת לנשים צעירות במראה גלאם קלאסי ונשי שמחמיא לגוף, בצבעי חורף כהים כמו שחור, כחול נייבי, צבעי גוף ואפרסק, אדמה וחמרה, יחד עם תחרות עדינות, פאייטים ובדים ש'אוספים' את הגוף ומדגישים את הצללית".
איך מתקבלים לבוטיק?
"אני מקבלת המון פניות ממעצבים. בשלב ראשון אני מבקשת תמונות של עיצובים במייל להתרשמות ובהמשך קובעת פגישה להבנת התנאים והעלויות. אני תמיד מחפשת מעצבים שיביאו איתם משהו אחר - ובראש ובראשונה הדגש הוא על איכות, במיוחד בתקופה שבה הם נמצאים במאבק מול חברות הענק שמגיעות מחו"ל לישראל. אנחנו רוצים לקדם ייחודיות ויצירתיות מתוך ההבנה שזה הכוח שיש לנו, לעומת הטרנדים שיש בכל מקום".
מה לגבי עלויות?
"העלות למעצב היא 400 שקל כולל מע"מ לסוף שבוע שכולל את ימי חמישי ושישי, וכוללת קידום על ידי משרד יחסי ציבור, שילוט, שקיות, סטנדים, קולבים ועוד. כל מה שנשאר למעצב הוא להביא את העיצובים שלו, לסדר אותם יפה, וכמובן - ולמכור".
הזמרת רוני אלטר בבגדים ואביזרים מבוטיק המעצבים. צילום: עמית ישראלי, סטיילינג: נועה נוז'יק, איפור ושיער: נירית הירשמן.
-
עמית ישראלי
1 / 9חולצה, נעמה קמלו, טבעת, מיכל בן עמי.
-
עמית ישראלי
2 / 9חולצה, shushine, ז'קט, sister m, עגילים, giollioi.
-
עמית ישראלי
3 / 9שמלה, sister m, שרשרת, רוית מהלל, תיק, foolmoon.
-
עמית ישראלי
4 / 9חולצה, יעל שילר.
-
עמית ישראלי
5 / 9חולצה, shushine, חצאית, feyge.
-
עמית ישראלי
6 / 9חולצה, יעל שילר, שרשרת, רחלי מקמניאן.
-
עמית ישראלי
7 / 9תיק, foolmoon, צמיד, מיכל בן עמי.
-
עמית ישראלי
8 / 9שמלה, סיון רג'ואן, צמידים, מיכל בן עמי, מיטל ברוקס.
-
עמית ישראלי
9 / 9קרדיגן, נועה רובין, שרשרת, whytrsh.
