עובר סלקציה: הגברים של "סלקטיזם"
בלוג אופנה אחד בשבוע: "סלקטיזם" מתאים לגברים שמבינים עניין ולכאלה שרוצים להבין. לא משנה אם אתם מתעניינים בתיקי צד או בסרטים של ג'יימס בונד
בקצרה: בלוג-מגזין איכותי לגברים בררניים שמתמקד במותגי אופנה קטנים ומבטיחים, במהדורות מוגבלות ובפריטים לאספנים.
למי מתאים: לגברים בעלי הטעם הטוב ביותר, ולגברים שרוצים לגלות מהו טעם טוב.
כדאי להיזהר: מהתחושה הבלתי נמנעת שמחלחלת אל מרבית הגברים לאחר שיטוט באתר, שכוללת רצון עז לזרוק לפח את המלתחה הנוכחית ולצאת למסע שופינג פרוע וחסר אחריות.
פוסט אהוב: סיקור המותג האיטלקי "סיילנט-פיפל" שיוצר תיקים ממעילי וינטג'. לחצו כאן.

על הבלוג: "אנחנו מתמקדים בלהביא אליכם את החדשות האחרונות בכל הקשור לאופנת רחוב חדשנית", מבטיחים בבלוג סלקטיזם, ומקיימים. "מה זה אומר? שאנחנו לא נשעמם אתכם עם גוצ'י, עם איב סאן לורן ועם דומיהם. במקום זה נציג בפניכם את כל המעצבים הצעירים והמבטיחים שמביאים יותר סטייל באותה איכות בלתי מתפשרת".
סלקטיזם פונה לקהל מתוחכם ומוביל טרנדים, שמחפש את העדכונים והחידושים האחרונים בכל הקשור לאופנה וללייף סטייל לגברים, והוא עושה זאת במהירות, בקצרה ובטוב טעם. העדכונים היומיומיים חושפים את קוראיו לאינספור מותגים עלומיים, פריטים שנוצרו במסגרת שיתופי פעולה במהדורות מוגבלות, המלצות ודיווחים על טרנדים - מבגדי הים לגברים של A.P.C ועד מארז הסרטים של ג'יימס בונד או ספר על מסעדות בהונג קונג שמעוצב בצורת ופל.

"אנחנו מוודאים שאנחנו מוסרים לקוראים שלנו את העדכונים החדשניים, המעניינים והמגניבים ביותר שקיימים", אמר לאחרונה מייסד הבלוג דיוויד פישר, בראיון למגזין המקוון We Are The Market. "יותר משאנחנו תופסים את עצמנו כמשפיעים ישירים על התרבות העכשווית, אנחנו הקול של כל היוצרים, הממציאים ויוצרי הטרנדים שנמצאים שם בחוץ. אנחנו מוודאים שהדברים הטובים ביותר יגיעו לעיניהם של האנשים הנכונים, ומהר. בלוגים הם מדיום מהיר, ואנשים היום מצפים למהירות. אם מוצר חדש או תערוכה מתפרסמים היום, תקראו את זה אצלנו היום, לא מחר ולא בשבוע הבא. הבלוגוספירה היא עסק קדחתני, ולהיות בלוגר פרושו לעבוד 24/7".
פישר, המייסד והבעלים של "טיטל מדיה", הוא האיש שאחראי במידה לא מבוטלת לסצנת האופנה והלייף סטייל האיכותית בבלוגוספירה. את הבלוג הראשון שלו לגברים "היי סנובייטי" הקים בשנת 2005, כשהיה סטודנט שווייצרי משועמם ללימודי כלכלה שחלם לעסוק בעולם האופנה.
בשנים שחלפו מאז, למד שבשביל לפרוץ דרך ולהעמיק בנושאים שבהם עסק הבלוג, עליו ליצור שלוחות תוכן חדשות שיחקרו אותם לעומקם. הוא הקים חברת מדיה משלו, ובמסגרתה פתח חמישה מגזיני אופנה מבוססי בלוגים שעוסקים גם באופנת נשים, בספורט, באמנות ובתרבות. חמשת הבלוגים של "טיטל מדיה" מהווים היום נתח ניכר מבלוגי האופנה המצליחים והאיכותיים ברשת, בהם גם "קיורייטד", "ראד קולקטור", ו"היי סנובט" הפונה לנשים. כל יום נכנסים לאתרי טיטל יותר מ-130 אלף מבקרים שונים, ו-95 אחוז מההכנסות מבוססים על פרסום. בשנים האחרונות פישר מתגורר בברלין, והוא פתח בה גם את החנות SOTO לאופנת גברים, מתוך רצון לעסוק באופנה גם בפן הלא וירטואלי שלה.
- הצטרפו לפייסבוק של סגנון
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
