החזיות של נינה: הקמפיין של נינט טוב לכולנו
החיבור בין נינט לבין "דלתא" בקמפיין חדש עושה נחת בשני מובנים: הצבת מודל גוף שפוי וחזרה לשורשים

מודל מצוין. נינט טייב צילום: רותם ואחניש
- נינט תדגמן הלבשה תחתונה ל"דלתא"
כבר ראינו אותה עושה קרחת תמורת 400 אלף שקל, שמענו אותה שרה על הקאות, וצפינו בה ממריאה לאנגליה כדי להקליט אלבום. קראנו עליה כל שמועה אפשרית, וחזינו בה מפזרת להקות פפראצי כמו מדביר מקצועי בחורבה מוכת ג'וקים. אז אחרי כל זה, האם נותר בנו רצון כלשהו לראות אותה בתחתונים, או שמספיקה לנו העובדה שבעשור האחרון אנחנו מציצים לה לתוך הנשמה על בסיס יומיומי?
בחברת ההלבשה התחתונה "דלתא" סבורים שכן, שלראות את נינט בתחתונים זה משהו שיגרד את נימי הצרכנים שלנו ויגרום לנו לדהור לחנויות, אז הם הפכו אותה לפרזנטורית החדשה שלהם. וכנראה שגם נינט עצמה חושבת שזוהי החלטת קריירה נבונה ומתבקשת. או שפשוט שילמו לה הרבה מאוד כסף.
יש כמה צדדים חיוביים לצעד הזה. העיקרי שבהם הוא העובדה שנינט, בהחלט לא בחורה רזה במובנים של תעשיית האופנה המקומית, יכולה להעביר מסר חשוב לבנות ישראל ולתפוס את הבמה כמודל גוף שפוי ובריא, שיכול גם לדגמן הלבשה תחתונה (התקן הזה התפנה לאחר שמארינה מקסימיליאן בלומין החליטה להיפטר מכל המשקל העודף, וחברת "עונות" המירה את ההגדרה שלה, ממותג למידות גדולות
למותג למידות "ביניים"). האפשרות שטייב אכן תציג את גופה לראווה בתחתונים קלושה, וסביר יותר להניח שנראה אותה מדגמנת פיג'מה, אבל עצם הרעיון הוא זה שקובע.
שנית, יש כאן אלמנט כלשהו של חזרה לשורשים, לפחות מבחינת נינט. אחרי שנים שבהן היא מנסה להבהיר לנו שהיא כבר לא הכוכבת הנולדת שלנו, אלא רוקיסטית פרועה ואקסצנטרית, היא סוף כל סוף נזכרה מניין היא באה - מקריית גת, לא מאולפן הקלטות בליברפול. בדל"ת אמותינו, כולנו מסתובבים בבית עם פיג'מה מכותנה, לא עם ז'קט עור וניטים.
אז אולי זו בחירה משונה, ונצטרך לחכות ולראות מה בדיוק יטמון בחובו הקמפיין הזה. לפחות הפעם היא תוותר על הקרחת.
בואו להמשיך לדבר על זה ב-
