המדינה היא במה: בריטניה משלבת סלבס בקמפיין תיירותי חדש
כמה מהשחקנים המצליחים ביותר בבריטניה יטלו חלק בקמפיין המעודד תיירות פנים בממלכה לקראת משחקי האולימפיאדה שייערכו בה בקיץ הקרוב

רופרט גרינט MCT
עם יד על הלב - האם קמפיין לתיירות פנים בכיכובם של נינט טייב, שלמה ארצי, מירי מסיקה ואלירז שדה היה גורם לכם לוותר על חופשה בחו"ל לטובת נופש כחול לבן? אולי, אבל יותר סיכוי שהורדה ניכרת של המחירים תעשה את העבודה קצת יותר.
משרד התיירות הבריטי לא חושב ככה, והחליט לגייס לטובת קמפיין עתיר תקציב לטובת תיירות הפנים כמה מכוכביה הגדולים של הממלכה. בין המשתתפים תמצאו את השחקן ואיש הטלוויזיה סטיבן פריי, את השחקנית המוערכת ג'ולי וולטרס, את כוכבת סדרת הלהיט "דאונטאון אבי" מישל דוקרי ואת רופרט גרינט, אקס רון וויזלי מסדרת סרטי "הארי פוטר".
על הקמפיין, שעלותו מוערכת ב-4 מיליון פאונד, הוחלט בשל אולימפיאדת לונדון שתיערך בקיץ הקרוב וכן חגיגות ה-60 להכתרתה של המלכה אליזבת. בנוסף לתשדירים, שיובאו
לשידור החל מה-8 למרץ, יוקם אתר ובו הנחות של עד 20% לחופשות בבריטניה בבתי מלון, מסעדות ובאטרקציות שונות.
אבל לא כולם מרוצים מהקמפיין. איגוד סוכני הנסיעות במדינה הביע תרעומת על מסע הפרסום מחשש שיפגע במספר הנוסעים לחו"ל: "בסופו של דבר, אף אחד לא אוהב שאומרים לו איפה לעשות את החופשה שלו", אמר מנכ"ל הארגון, מארק טנזר, "תעשיית התיירות היוצאת בבריטניה מעסיקה מאות ואלפי אנשים, ומגלגלת 27 מיליארד פאונד בשנה, שתורמים רבות לכלכלת המדינה"
אבל בין אם כולם מרוצים ובין אם לא, מנהל המיזם, ג'יימס ברספורד, אמר כי הוא "גאה בכך שארבע אושיות תרבות מרכזיות לוקחות חלק בקמפיין לעידוד התיירות במדינה".
פריי, וולטרס, דוקרי וגרינט יחלו לצלם בימים הקרובים תשדירים במקומות איקוניים וחשובים ברחבי בריטניה.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום טיולים וידיעת הארץ -
