איפור חיים: מותג הטיפוח "בורז'ואה" עושה עלייה
חברת הקוסמטיקה והטיפוח הצרפתית "בורז'ואה" נולדה באמצע המאה ה-19 וכעת מגיעה לישראל. בקולקציית הקיץ תמצאו שלל גוונים פסטליים ואופטימיים
כבר ב-1879 מכרה החברה שני מיליון ערכות פודרה המושתתת על אבקת אורז. בהמשך המציא בורז'ואה צללית במרקם קליל ורך שיוצרה בטכנולוגיית אפייה חדשנית, ונחשבת עד היום למוצר הדגל של החברה. "למרות המסורת ארוכה השנים, אנחנו לא קופאים על השמרים", אומרת ז'ולי קורו, מנהלת השיווק העולמי של המותג. "סוד ההצלחה טמון בהתחדשות הבלתי נלאית שלנו".
מדי שנה מציגה בורז'ואה כ-100 תכשירים חדשים, בחמש קולקציות איפור. ארבע מהן מתייחסות לעונות השנה, והחמישית סוגרת את השנה באירועי הסילבסטר. הקולקציות נמכרות ב-21 אלף נקודות בכל העולם, וכעת גם בישראל.

פלטת גוונים גאונית. מראה אביב 2012 של בורז'ואה
יח''צ
מרגישות כבר את הקיץ באופק? פלטת הגוונים של בורז'ואה לימי החום גאונית, שובת לב ואופטימית. ישלטו בה הקורל והכחול לצד גוני ירוק, אדום וורוד. אלו התכשירים שלא יהיה כדאי לוותר עליהם:
1. צלליות ה"אניס" וה"רוז מקארון" (79 שקל לאחת), שמרקמן רך ונעים והן נוחות לשימוש. הראשונה מתבססת על גוני הירוק ש"פותחים" את הפנים ומאירים את העיניים בנוכחות
צעירה, קלילה וכיפית, והשנייה על גוני ורוד כהה, שמתאימים לבוקר רענן עם תשוקה לבלוע את החיים.
2. ה"קורל איידיליק" (99 שקל) - ליפגלוס כתמתם, מתגרה ונועז, שמרקמו נעים, מלחלח ועמיד.
3. לק בגווני לילך מהורהרים (35 שקל), בעל מרקם ומברשת מפילים וטקסטורה מדויקת. מספיקה שכבה אחת כדי לשוות לציפורניים מראה אטום, עדכני ואלגנטי.

מימין: שפתון ורוד בייבי, 109 שקל; לק ורוד-סגול, 35 שקל; צללית אניס, 79 שקל
יח''צ
הכותבת הייתה אורחת חברת "בורז'ואה" בפריז
