דאבל קליק: הכירו את צמד הצלמים הכי חם בתעשייה
תצלומים מגורענים, טעונים במיניות ומעוררים רגשות. צמד הצלמים דניאל ואיאנגו משתלט בחודשים האחרונים על כל המגזינים הנחשקים

דוגמה לכך הוא גיליון i-D האחרון שהוקדש למלוכה לקראת "חגיגות היהלום" של המלכה אליזבת השנייה וכמו תמיד לקח את הטיפול בנושא לכיוון מעט שונה. תחת הכותרת I.D Rules צולמו תשעה שערים מתחלפים ועליהם מתנוססות דמויות אייקוניות כקרל לגרפלד וויויאן ווסטווד וגם דוגמניות נחשקות דוגמת ג'ורג'יה מיי ג'אגר. דניאל ואיאנגו אחראים לחמישה מתוך תשעת השערים המתחלפים, ובנוסף צילמו כ-40 עמודים בתוך הגיליון שכללו שתי הפקות אופנה מבריקות.
ההפקה המרכזית קיבלה את הכותרת "ברוכים הבאים לממלכה שלנו", רמז לכך שהשניים מסמנים כעת את הטריטוריה שלהם. היא מורכבת מקומפוזיציות מפתיעות שהן שילוב סגנוני בין מזרח למערב והומור שהולך על גבול דק. בהפקה הונצחו בין היתר הדוגמנית גווינור ואן סינוס לבושה בקימונו ולצידה מתאגרף סומו, דוגמנית העל הוותיקה שלום הארלו מחזיקה פומית עם סיגר ארוך כששיערה עומד בניגוד לחוקי הגרביטציה, וקרולין מרפי ניצבת עם פלג גוף עליון חשוף וחצאית טוטו אימתנית ולצידה עומדת הכנרית האן-בין.

בגיליון חורף 2012/11 של מגזין V אותו ערכה קארין רויטפלד ושעסק בדוגמניות העל החדשות יצרו השניים הפקת הוט קוטור בגוונים עמוקים והשפעות אוריינטליות ובה כיכבו בין היתר קנדיס סוונפול, ססקיה דה בראו וג'ואן סמולס.
גיליון אביב 2011 של מגזין "מיוז" הוקדש למוזות מודרניות. הצמד צילם את שמונת השערים המתחלפים עליהם כיכבו סופרמודלס וגם פרויקט צילומים ענקי תחת הכותרת "האלילה". בהפקה השתתפו בין היתר ג'יזל בונדשן, קארן אלסון, נטשה פולי, בריז'יט הול ומלגוזיה בלה שצולמו בפוזות פתייניות ובעירום פרונטאלי ומתגרה עם שיער מרשים ששימש כאקססורי המרכזי.
הכל התחיל כשדואלה האיטלקי קיבל בגיל 13 מצלמה במתנה, החל להתנסות בצילום ולפתח את סגנונו האישי. בשנת
השתלטותם על המגזינים החלה לאחר שצילמו שלושה מתוך חמשת שעריו המתחלפים של גיליון סתיו 2010 החגיגי של i-D בו ציינו 30 שנה לקיומו. הצמד צילם את שלושת השערים בשחור-לבן כשבנוסף הודפסה בתוך הגיליון הפקת ביוטי נרחבת שלהם ובה הונצחו דוגמניות על כגון אווה הרציגובה, לארה סטון, לינדזי וויקסון וקריסטן מקמנאמי האייקונית.

כעת כשהם כבר נחשבים לכוכבים דניאל ואיאנגו ממעטים לצלם קמפיינים מסחריים והקיץ הסתפקו בקמפיין אחד בלבד, לחברת פינקו, בכיכובה של נעמי קמפבל, הנושא בגאון את כתב ידם.
סימן ההיכר שלהם הוא פורטרטים בשחור-לבן ובהם תקריבים על פני המצולמות. הם נוטים ללהק דוגמניות על מן העבר וההווה ולחזור לצלם את אותן דוגמניות. התאורה היא מרכיב מרכזי בעבודתם ובאמצעותה הם עושים מניפולציות בגרעיניות של התצלומים. כמו כן השימוש באור מעניק לתמונות איכויות של ציור וטקסטורה שכבר לא נתקלים בה היום - מה שמייחד אותם משאר הצלמים הפועלים כיום ובעיקר מצלמי הדור הצעיר. בעמוד התוכן של גיליון i-D הם טענו כי קיבלו השראה מאמנים גדולים כגון קאראווג'ו, ודואלה הוסיף כי "צילום עבורי הוא המשפחה שלי, המאהב שלי, החיים שלי".
השניים מקפידים לשמור באדיקות על פרטיותם, מה שגורם לספקולציות סביבם להתעצם ולמתנגדים לסגנונם לבקר אותם ביתר שאת. תאהבו או תשנאו אותם - נראה שהם כאן כדי להישאר.
- עוד זוגות חזקים בתעשיית האופנה
- נעמי קמפבל מבקרת עכשיו בישראל
- עשו לייק לעמוד הפייסבוק של סגנון
