נוסעים פלוס: מחלקת תיירים משודרגת באל על
חברת אל על מצטרפת למגמה ההולכת וגוברת בקרב חברות תעופה בעולם ומציעה את מחלקת תיירים פלוס הכוללת מושבים נוחים יותר ודלפקי בידוק נפרדים בתוספת מחיר

מטוס אל על. למתוח רגגליים בתוספת תשלום צילום: אמיר מאירי
חברת התעופה הלאומית אל על משיקה מחלקה חדשה - תיירים פלוס - וכך מצטרפת ל-29 חברות תעופה בעולם שכבר מציעות את השירות. המחלקה החדשה ממוקמת בקדמת מחלקת התיירים ומציעה לנוסעים מושבים עם מרווח רגליים גדול יותר (36 אינץ' לעומת 32 אינץ' במחלקת התיירים), זווית הטיית גב גדולה ב-33 מעלות והדום לרגליים. לעסקים נודע כי בחלק מהמטוסים עשוי המרווח במחלקת תיירים פלוס לנגוס במרווח במחלקת התיירים, כך שזווית הטיית המושב תקטן בסנטימטר.
הבידוק לנוסעי המחלקה מתבצע בדלפקים נפרדים, אך האוכל זהה לזה שבמחלקת התיירים.
בשלב הראשון מוצעת המחלקה במטוסי בואינג 747-400 שיעדיהם העיקריים הם ניו-יורק, לונדון ופריז, ועד 1 ביולי היא תופעל במסגרת הרצה.
עלות הטיסה במחלקה זו גבוהה ב-80 דולר מהעלות הנגבית עבור מחלקת התיירים לכל טיסה בקווים קצרים לאירופה (כלומר תוספת של 160 דולר לכרטיס) וב-150 דולר מזו המשולמת עבור הקווים הארוכים לארה"ב (תוספת של 300 דולר לכרטיס). ב-2013 תוצע המחלקה גם במטוסי בואינג 777 וב-2014 יתווספו מטוסי בואינג 767.
מנכ"ל
אל על אליעזר שקדי: "מחלקת השירות החדשה מספקת מענה איכותי לקהל יעד רחב יותר והיא נועדה להתמודד בזירה התחרותית ולשמור על מעמדנו. כמו כן, מדובר בפנייה לקהלים חדשים". שקדי הוסיף כי החברה מחפשת מענה גם למטוסים רחבי גוף והוא לא פוסל רכישה של מטוסי איירבאס על חשבון בואינג.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום טיולים וידיעת הארץ -
