מעוררת מחאה: הכירו את המעצבת ששונאת את עולם האופנה

מלכת הבוהו-שיק מפריז שונאת את תעשיית האופנה ומתעבת את העולם הצרכני, אבל בשביל לרכוש שמלה שלה תיאלצו להיפרד מאלפי דולרים. הכירו את המעצבת מלאת הפרובוקציות איזבל מארה

מיכל הניג | 28/6/2012 15:51 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחד הדברים שהכי מפתיעים את איזבל מארה זה שנשים עם סטייל שונה משלה לובשות את הפריטים שהיא מעצבת. ויקטוריה בקהאם ואשת נשיא צרפת לשעבר ברנדט שיראק הן רק שתיים מהן, שלטענתה הן לא "בנות איזבל מארה" טיפוסיות, אבל נוטות לרכוש בגדים שלה בכל הזדמנות.

- עשו לייק לעמוד הפייסבוק של סגנון

בקהאם שנוהגת ללבוש פריטים קלאסיים או שמלות צמודות וצרות, היא אכן לא קונה טיפוסית של איזבל מארה, שמזוהה יותר עם כוכבות כמו סיינה מילר, קייט בוסוורת' וקייט מוס. המעצבת הצרפתייה, שהקימה את המותג שלה ב-1994, הפכה לשם נרדף לסטייל קז'ואל בוהמייני, שמשלב אופנת רחוב עם טום-בוי שיק ואלמנטים ששאובים מהאינדיאנים, מהמערב הפרוע ומשבטים אפריקאיים.
גטי אימג'ס
הבנות מתות על זה. סיינה מילר, אליזבת באנקס ושריל קול לובשות איזבל מארה גטי אימג'ס

על אף המיליונים וההצלחה הגדולה, מארה ממשיכה לטעון בתוקף שהיא אנטי אופנה ומתנגדת לעולם הצרכני ומציינת שהיא עצמה קונה רק פריטים בסייסים שהיא צריכה. "העולם היום מלא באופנה עם אימג'ים של אופנה וזה כמעט מחליא בעיניי", סיפרה בתחילת החודש לבלוגרית טינה לאב. מצד שני, היא ממשיכה לתמחר את הבגדים הפשוטים שלה באלפי דולרים.

הדיון על הקולקציות של מארה לא נעצר כאן, ומתמקד גם בשאלת ההתפתחות שלה כמעצבת. אמנם האג'נדה שלה היא לעצב פריטים שהיא רוצה ללבוש והיא אכן מצליחה למכור לא מעט, אבל בתעשיית האופנה רואים את הקולקציות שלה כרצף שאינו משתנה. "האם הנוסחה של מארה הופכת להיות קצת יותר מדי נוסחתית", תהו ב-Style.com כשהציגה את קולקציית אביב-קיץ 2012. "או שאולי היא פשוט נותנת לבנות את מה שהן רוצות?".

MCT
יותר מדי מאותו דבר? קולקציית אביב-קיץ 2008 MCT
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הכירו את המעצבים

לכל מי שרוצה לדעת יותר על בתי האופנה והמעצבים הגדולים בעולם

לכל הכתבות של הכירו את המעצבים
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים