שובו של סיינפלד: נבחר לככב בקמפיין אופנה

ג'רי סיינפלד לא מתעייף. הקומיקאי בן ה-60, האיש והניינטיז נבחר לדגמן בקמפיין של 'ראג אנד בון' שמסמל "אנשים אמיתיים"

nrg סגנון | 14/7/2014 13:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
כי אמיתי הוא ולא סמל, ולא דגל ולא אות. העבר מאחוריו, הוא צופה אל הבאות: ג'רי סיינפלד, האיש והניינטיז, חגג השבוע 25 שנים לצאת הפרק הראשון של הסדרה ששינתה את פני ההומור בעולם כולו. את זה אתם כבר יודעים, אבל מה שאתם כנראה עוד לא יודעים על סיינפלד, זה שמעכשיו הוא גם דוגמן.

כוכב סיינפלד בן ה-60, נבחר לדגמן עבור קמפיין אביב-קיץ 2015 של מותג האופנה האמריקאי 'Rag & Bone', לצד קומץ של גברים בולטים בתחומם - כוכב ה-NBA כרמלו אנתוני, גלן אובריאן הסטייליסט של מגזין הגברים GQ ועוד.

עוד ידיעות ב nrg סגנון:
- "המקלט שלנו ממש חזק": עזרו לילדיכם להתגבר
- אין אישה שלא תזדהה עם הקליפ של קולבי קלייט
 
אנדראס לאסלו מתוך הקמפיין
סיינפלד לראג אנד בון אנדראס לאסלו מתוך הקמפיין
צילום: מתוך אינסטגרם
סיינפלד בדיוקן הימיני. מתוך חלל התערוכה. צילום: מתוך אינסטגרם

"זו קבוצה די אקלקטית. לא אכפת לנו אם יזהו אותם או לא. הנקודה הייתה להציג חתך של אנשים שאנחנו חושבים שהם מדהימים או מגניבים.

"לא צריך להיות מפורסם כדי להציג לבוש  יומיומי", אומרים בחברת ההלבשה. "הקונספט שעומד מאחורי הקמפיין,
הוא שמדובר באנשים אמיתיים וזו הדרך שבה הם מתלבשים בחיי היום היום שלהם".  

כמו כן, על פי אתר האופנה הבריטי, WWD, בחברת ההלבשה התאימו את הבגדים לטעמם האישי של ארסנל כוכבי של הקמפיין.

חברות הגברים התאספה לצילומי פורטרט אמנותיים שהוצגו במרכז האמנות המודרנית DIA בניו יורק ביום רביעי האחרון. מאה שמונים מעלות מאופנת שנות ה-90 הזכורה לשמצה.

בקיצור, כל עוד סיינפלד ישאיר את מכנסי הג'ינס שלו ומעילי הדובון בניינטיז, עלינו, הקמפיין הזה מקובל.

יח''צ
סיינפלד, מתוך הסדרה. ''פיגוע אופנה המוני''. יח''צ


היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק