נסו את זה בעצמכם: איך הסלפי שלכם נשמע?
כן, זו לא טעות, וזה מסוג הדברים שיכולים להגיע רק מיפן: אתר שמנתח את תמונות הגולשים ומייצר עבור כל אחד מנגינה וכותרת שמבוססות על תווי הפנים שלו. אז מה אתם קיבלתם?
יש דברים שיכולים לקרום עור וגידים רק ביפן. לדוגמא, אתר חדש שמנתח תמונות של הגולשים - ומחבר עבור כל תמונה מנגינה אישית שמותאמת במיוחד לאותו גולש, בהתבסס על תווי הפנים שלו.עוד כותרות ב-nrg:
- פאניקה במכללה של א"ק: "פוחדים להסתובב לבד"
- מה חושב יונתן ריגר על רונית אלקבץ
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
על פי ידיעה שפורסמה הבוקר (יום ג') ב"דיילי מייל" הבריטי, האתר, "פייס-מלודי", אמור למעשה להשיב לשאלה שאף אחד מעולם לא חשב לשאול: איך הפנים שלכם נשמעים?

כל אחד והמנגינה שלו. ניתוח התמונה של בר רפאלי
צילום מסך: מתוך האתר
השימוש באתר נעשה באמצעות העלאת תמונה, שנמדדת בין היתר על פי החיוך, תווי הפנים וגוון העור. בסופו של עיבוד התמונה, מייצר האתר מנגינה מותאמת אישית עבור המצולם.
אמנם לא מדובר ככל הנראה במדע מדויק אלא בעוד יצירה משונה למדי מבית היוצר של הגולשים היפנים, אבל השימוש באתר החדש מציע בכל זאת חוויה משעשעת למדי - בין היתר בזכות העובדה שהאתר מעניק כותרת לכל שיר שהוא מחבר.
לדוגמא, לשיר שחובר על בסיס תמונתה של הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, העניק האתר את השם היצירתי "התעטשות לאחר מאה שנה". השיר שחובר על פניה של הדוגמנית בר רפאלי, לעומת זאת, קיבל את השם "תאורה עדינה".
באתר, שנוצר במסגרת חגיגות 30 שנים לחברת קוסמטיקה מקומית, נכתב כי הרעיון שעומד מאחוריו הוא שיש "יצירה מוזיקלית יפהפיה" שתתאים לכל פנים. "הפנים שלכם הן יחידות מסוגן. הצבע והמרקם של העור, ההבעה ותווי הפנים - כולם ייחודיים לך ולך בלבד", נכתב באתר. נו, למה אתם מחכים? פתחו גוגל-טרנסלייט וצאו לדרך.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg