רשת הקוסמטיקה "קיקו מילאנו" נוחתת בישראל

קבוצת "הודיס" זכתה בזיכיון הבאת מותג האיפור האיטלקי לארץ. המותג צבר פופולריות בזכות המחירים הנמוכים

ישראל היום
זיוה מוגרבי-קובני | 14/11/2017 16:45
תגיות: סגנון, קיקו מילאנו,סופר פארם
קבוצת "הודיז" תביא לישראל את רשת הקוסמטיקה האיטלקית "קיקו מילאנו". לאחרונה דווח על מכרז שקיימה רשת האיפור האיטלקית, כאשר המועמדות הסופיות היו רשת ה"סופר פארם" ומולה קבוצת "הודיז" - שזכתה בזיכיון להבאת הרשת לישראל.

 
העסקה נסגרה השבוע בפגישה שהתקיימה בין יוסי גביזון, העומד בראש קבוצת "הודיז", דוגמנית העל בר רפאלי והשותפה שלו בקבוצה, ונציג בכיר מ"קיקו מילאנו". חנות הדגל הראשונה של המותג בישראל צפויה להיפתח בסוף קיץ 2018.

המותג "קיקו מילאנו" הוקם ב-1997 על-ידי תאגיד הענק "פרססי". המותג פועל במסגרת חנויות מותג עצמאיות שצבר פופולריות רבה בשנים האחרונות, בעיקר הודות למחירים הזולים של המוצרים שלו. קהל היעד של החברה הן בעיקר חובבות איפור צעירות.

רמת המחירים של "קיקו מילאנו" מוגדרת נמוכה-בינונית. כך, למשל, באתרים המוכרים באירופה המחיר לשפתון עומד על תשעה אירו, המחיר לצללית הוא 2.5 אירו וסומק נמכר בשמונה אירו.

בעולם ישנם מעל 800 סניפים של "קיקו מילאנו" - בין היתר בארצות הברית, הונג קונג, רוסיה, ובמדינות שונות באירופה.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים

פייסבוק