לא על העיצוב לבדו
את המשרד המעוצב הם בנו מאפס, הלהט של הנשיקה היה אמיתי לגמרי ובהפסקות הם הסתחבקו עם נינט. קבלו הצצה לאחורי הקלעים של הפרסומת של סמסונג, שהחזירה את הכבוד למעצבים
מתקפת הסנדרה רינגלריות והאלימור זילברמניות היתה כה נוראה, שנראה היה כי עם ישראל כולו מאס בכל דבר שמריח 'מעוצב'.
אבל סדרה אחת של פרסומות שינתה את כל זה. הפרסומות למכשירים הסלולריים של סמסונג, שעלו כולן תחת הסיסמה: "crazy about design", הצליחו להיות מעוצבות וטרנדיות בלי לקחת את עצמן יותר מדי ברצינות.
כזה הוא גם הסרטון האחרון בסדרה המציג את מכשיר הדור השלישי, Samsung 740. ולהלן התקציר: בוס מעוצב מפטפט בטלפון המעוצב במשרדו המעוצב. מבעד לחלון הזכוכית (המעוצב) הוא מבחין פתאום בשניים מעובדיו (המאוד מעוצבים) עסוקים בפעילות יצרית לוהטת על השולחן.
הבוס המזועזע תופס בוואזה מעוצבת וממהר לחצות את המשרד בדרך לאותו חדר. הוא פורץ פנימה, הזוג המעוצב נבהל וחדל מהפעילות, אבל אז מסתבר שכל רצונו של הבוס הוא להחליף את הפסלון הכעור המונח על המדף שבמשרד. הפסלון מועף, את מקומו תופסת הוואזה וכל עובדי המשרד המעוצבים מריעים. הפי אנד, סנדרה רינגלר סטייל.
אז מאיפה הגיעו כל אותם שחקנים מעוצבים למחוזותינו? אם הבחורה היפהפייה שמתנשקת בלהט על השולחן נראתה לכם מוכרת, אתם יכולים לסמן לעצמכם וי מעוצב.
זוהי חני מאיירס, נערת החן של ישראל לשנת 2001. מסתבר שגם השחקן שעלה בגורלו להיות הבחור שמתנשק איתה, הרגיש איתה ממש כמו בבית. השניים, כך מדווחים מההפקה, התנשקו בחושניות במשך שעה וחצי שבה צילמו אותם מכל זוית אפשרית ונראה שהם נהנו מכל רגע.
ולבנות שביננו, אם אתן זקוקות לסיבה נוספת לשנוא את חני מאיירס, מסתבר שהחליפה שהיא לובשת היתה גדולה עליה. כן, גם המידה הקטנה ביותר עדיין לא ישבה כמו שצריך על גופה הדקיק של מאיירס והמלבישה נאלצה לתקן ולהדק אותה בעזרת סיכות.


שחקן נוסף שנכנס לתפקיד בכל מאודו היה האדון ששיחק את הבוס המשוגע לעיצוב. בימים כתיקונם, כך אנו למדים, משחק איגור מירקורבנוב בהצגות בתיאטרון 'גשר', אבל גם כאן הוא הצליח לתפוס את רוח הדמות.
בהפקה מספרים שהוא לקח את התפקיד כל כך ברצינות שפעם אחר פעם הרס בטעות את הפרח האומלל שבתוך הוואזה, והיה צורך להחליפו. באופן מדהים, דווקא הוואזה המעוצבת שרדה את יום הצילומים הארוך ויצאה ללא פגע.
ובואו נדבר עכשיו על כל מה שמסביב לשחקנים, התפאורה. ה"משרד המפואר", כך סיפרו לנו, הוא בכלל תפאורה שהוקמה במיוחד באולפני ברודקאסט בחולון.
המסדרון הארוך בו נראה הבוס פוסע הוא בעצם מסדרון קטנטן שמחבר בין שני חדרים באולפנים. כדי לגרום לו להיראות ארוך יותר נאלצו בהפקה לצלם מספר פעמים ולחבר את השוטים. בגלל המגבלות של זוויות הצילום, יום הצילומים היה ארוך במיוחד וכל שוט צולם
ישנן סצינות רבות שלא נכנסו לגרסה הסופית של הסרטון – באחת מהן הבוס רץ דרך חדר ישיבות שבו מתקיימת פרזנטציה והמציג, שנבהל, עובר בטעות למצגת של בחורות ערומות.
ובפינתנו, שחק אותה היצ'קוק, השלב בו מחליטים מיני אנשי הפקה עלומים לתפוס מעט מאור הזרקורים לא פסח גם על ההפקה הזו. בין אנשי המשרד שמוחאים כפיים בסוף הסרטון, יוכלו אולי חדי העין ביניכם להבחין בדפי גפנר, מנהלת הפרסום של סאני, המעצב, יהלי טבת, הארט דיירקטור ועוזר הצלם.
יום הצילומים התארך והתארך, ונקודת האור היחידה (מלבד נקודת החן של חני מאיירס) היתה ההפסקות, אותן בילה הצוות עם נינט ושאר כוכבי "השיר שלנו". מסתבר שבאולפן הסמוך נערכו צילומים של הסדרה וכך יכלו בהפקה ליהנות מדקות זוהרות במיוחד של מנוחה. לאחר יום שלם של עבודה, התלהבות ולהט יצרים, צעק הבמאי את ה'קאט' האחרון.

