ארמגדון ביפו
במק'אן אריקסון החליטו להשיק את SHOCK, השוקו החדש של תנובה (ותנסו להגיד את זה מהר כמה פעמים) ורתמו לשם כך 4 מכוניות, 20 עציצים ועשרות ניצבים ופעלולנים במסע הרס ברחובות יפו
את הנמר המסוקס, קרלו, שכיכב בעבר לצד אושיות תרבות אחרות דוגמת סאבלימינל והצל בנסיון למכור לנו עוד שקית שוקו, ישאר בתחום מעדני החלב. את השוקו הוא משאיר לגדולים.
וב"תנובה" באמת החליטו להיכנס לשוק בגדול. מלבד המותג החדש ואריזותיו הצהובות, הוצפה הארץ באלפי שלטי חוצות ומחר תעלה הפרסומת הגרנדיוזית שהפיקו עבור המותג במשרד הפרסום מק'אן אריקסון.
סרטון בלעדי שמתאר את מה שהלך שם מאחורי הקלעים ונותן טעימה קטנה ממה שנראה כמו הפקה הוליוודית מקומית, הגיע ל-NRG מעריב.
אך לפני שנתחיל, הרשו לנו לספר לכם מה בדיוק הולך לקרות שם, בסרטון הפרסומת הזה שבהפקתו הושקעו לא פחות מ-300 אלף דולר.
תקציר העלילה: בחור צעיר יוצא ממכולת לרחוב סואן עם שקית שוקו ביד. הוא מפהק ומתחיל לנער את השקית שבידו ופתאום כל הרחוב מתחיל לרעוד, זכוכיות מתנפצות, מכוניות עפות, בורות נפערים, עצים נופלים, בקיצור העולם נכנס לשוק (גם אתם שמתם לב למשחק המילים?).
מהבית הסמוך יוצאת לפתע בחורה שפותחת שקית שוקו נוספת ויורקת את השפיץ. כתוצאה מהיריקה, הקיר שלידה קורס ואנחנו מגלים חדר בקרה ובו יושב בחור.
הבחור בחדר הבקרה מפהק ומנסה גם הוא לפתוח שקית שוקו. המרפק שלו פוגע בכפתור האדום ומהאדמה מתחיל לצאת טיל.
בפינה אחרת של הרחוב בחורה נוספת מסיימת לשתות שוקו, מנפחת את השקית, שמה אותה על הרצפה וקופצת בשתי רגליים במטרה לפוצץ אותה. השקית מקפיצה אותה כמו טרמפולינה אל השחקים.
היא עפה בכיף בשמיים, לידה עובר הטיל והיא נוחתת 2 ק"מ צפונה, היישר לפתח של המכולת שם עומד הבחור שמנער את השקית.
כאן מגיע, איך אפשר בלי, הטוויסט הרומנטי. הבחור והבחורה הולכים יחדיו לעבר הזריחה, אדישים לחורבן ולכאוס שסביבם. לזה יקרא הפי אנד.

המנוף מרים אחת מהמכוניות ללא

עכשיו זה ה"אחרי" ללא

הכוכבת הצעירה שותה שוקו בהפסקה ללא
מסע ההרס יכניס אתכם לשוק
ובכן, ההפקה לא רק נשמעת גרנדיוזית מסתבר שהיא אכן כזו. במשך שני ימי הצילום של הסרטון, ריסקו בהפקה ארבע מכוניות שלמות שהושלכו ממנופי ענק שהוצבו באמצע אחד מרחובות יפו.
מסע ההרס של הפרסומת לא נפסק כאן. 20 עציצים, 3 עמודי רחוב, והרבה מאוד תפאורה הקריבו את עצמם לטובת הפרסומת, אותה נזכה לראות רק מחר.
מלבד כל אלה, היו על הסט ותרמו את חלקם: מנופי ענק, זרנוקי מים ועשרות פעלולנים השתתפו גם הם בסרטון, משל היה מחזמר של אנדרו לויד וובר.
לא יכולנו שלא לתהות – כל זה בשביל שוקו? שי גורן, סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום מק'אן אריקסון ממהר להסביר: "האסטרטגיה
השיווקית והפרסומית נועדה לבדל את SHOCK מהמותגים האחרים שקיימים כיום בשוק.
זיהינו צורך בקרב קהל היעד, צורך שלא היה מסופק הוא הצורך ב'עוררות'. גם השם של המותג יצא מתוך הבנה שזה המסר שלנו, 'עוררות', השוק של SHOCK , זה מעורר אותך. כדי להעביר את זה בצורה הטובה ביותר בחרנו בסיטואציה קיצונית ומאוד גרנדיוזית, הכל כדי להמחיש עד כמה שהשוקו הזה מכניס אותך לשוק. לקחנו סיטואצית בוקר טיפוסית שבניעור קטן הופכת למשהו אחר לגמרי".
אז האם כל זה השתלם? את זה נדע בקרוב. אפשר רק להגיד שהיא חייבת להיות ממש טובה כדי לשכך קצת את הגעגועים לקרלו.