גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


הבדיחה היא עלינו

שלוש פרסומות וחזרנו: נעם עינב על הפרסומות של "מגדל","דלתא" ו"כיף"

נעם עינב, ''עסקים'' | 3/10/2006 10:13 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
דמיינו לעצמכם כהן טלוויזיה תכול עיניים, סוג של דודו טופז נטול צ'חצ'חים, שמאביס אתכם במנות יומיומיות של אינפורמציה לא הכרחית, שאותה ליקט בפחי האשפה של ג'וליה רוברטס ו ציפי שביט. ואז, אחרי שהפך אתכם במשך שנים לבטטות כורסה אכולות רגשות נחיתות, הוא מסתכל לכם ישר בעיניים ואומר: "אוי, כמה שאתם מגעילים, כמה שאתם פתטיים, אולי תפסיקו לבחוש בחיים של אחרים ולכו להשקיע קצת בעצמכם - תעשו ספינינג, קואוצ'ינג, וואקסינג, ואולי בכלל תרכשו ממני קרן פנסיה חדשה?".

עכשיו תפסיקו לדמיין, ואמרו "היי גיא".

החיבור בין גיא פינס לקרנות הפנסיה של מגדל חלול וריקני בערך כמו הסרט "מאחורי הקלעים של הקטלוג החדש של פוקס". המדור מניח שניסו להרשים אותו עם האירוניה העצמית של פינס, שמוצג בפרסומת כמי שסובל בעצמו מצלמי פפראצי נודניקים שמטפסים על עצים רק כדי לעקוב אחריו. אלא שמשהו שם לא עובד. צביקה פיק יש רק אחד (ע"ע הקמפיין המבריק עם אורן פדלון), ואנחנו נותרים עם ההרגשה שגיא פינס צוחק עלינו כל הדרך אל הפנסיה.

אך הנה תפנית בעלילה: למרות שפינס מתקשה לגלם את הוורסיה נטולת האגו של עצמו, הליהוק שלו בכל זאת אפקטיבי. הכיצד? הקמפיין החדש של מגדל, שלא אומר מילה אחת טובה על ביצועי קרנות הפנסיה שלה, מצליח ליצור חיבור נדיר בין החברה האפרורית לבין זירת התוכן הלוהטת של פינס. כך הופך פתאום עולם החיסכון הפנסיוני המפוהק לעולם של הצלחה וזוהר, שטיחים אדומים, קבבוני גורמה מיניאטוריים ומסיבות השקה עם סער בדישי. שוב נשארתם מחוץ לכנס המעריצים של שיר ביטון? חפיף. ה"גוצ'י" שלכם נקנה בשוק הכרמל? בקטנה. העיקר שיש לכם פנסיה של מגדל, הפנסיה מ"גיא פינס". אפשר להמשיך לבהות ב"ערב טוב" בשקט.

השורה התחתונה: צל"ש עצמי למדור, שנמנע ממשחקי לשון למיניהם עם ה"פינס".

קמפיין למגדל, יהושע TBWA
משחק החבילה

מעניין לעניין באותו עניין: הקמפיין החדש של דלתא מזכיר למדור מועדון מלצרים/מלצריות חשופי/חשופות חזה, שבחר לתלות על דלתו שלט "מיזוג אוויר" במקום "ציצים חינם", למרות שהמזגן שלו מקולקל כבר שבועיים.

למותג דלתא יש כל-כך הרבה יתרונות - מסבתא של המדור, דרך אמא שלו ועד לילדיו העתידיים - כולם מסכימים שהתחתונים של דלתא ישרדו גם מאות כביסות ויארזו בבטחה את כל מה שצריך. בנוסף, לדלתא יש תדמית של חברה ישראלית איכותית, שורשית, סוג של ערך מוסף מיוזע ופוסט-חלוצי. באמת

יש לה במה להתגאות.

אבל, איך נאמר זאת בעדינות, בכל הנוגע לעיצוב אופנה תחתונה סקסית לגברים היא מפגרת שנות דור מאחורי המתחרים. שימוש בצבעים בסיסיים בלבד, הדפסים פרימיטיביים וגזרות שמרניות, שלא לדבר על עיצוב ומיתוג נקודות המכירה - כל אלה הופכים את התחתונים של דלתא להפך הגמור מ"Pure Temptation", כפי שמשוויץ מסע הפרסום החדש. החיים לימדו את המדור שבכל הנוגע לאזור שמתחת לטורסו, עדיף לא ליצור ציפיות שלא ניתן לעמוד בהן.

השורה התחתונה: איפה H&M, איפה?

קמפיין לדלתא, זרמון גולדמן

קטנטנות

המדור מסיר את כובע הצמר שלו (כבר קריר בחוץ) בפני הפרסומאים השובבים, שהכניסו ללקסיקון שלו את "מוי כיף" - התשובה האולטימטיבית ל"איך היה בצום גדליה" ולכל שאלה אחרת שמצריכה שימוש בשרשרת מילים וסימני קריאה המשקפים קרחנה של אושר עילאי וטירוף חושים כתשובה.

אבל בעיקר יפה מצידם שגם הפעם לא נטשו את הפרזנטורית שלהם ב-3 השנים האחרונות, לואיסנה לופילטו, שסוגרת בימים אלה 19 סתווים, סוג של פנסיה אם תשאלו את אסתי גינזבורג. באמת מחמם את הלב.

השורה התחתונה: ילדות זה שמחה.

קמפיין לכיף, יורו תל-אביב

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''מאחורי הקלעים''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים