מרכיבים מערכת: איך לחזור בסטייל לבית הספר

חברות האופנה מתייחסות בזמן הזה בעיקר לנוער המסוגנן שחוזר השבוע להפגין את יכולותיו בתחום, ברחבת בית הספר. רגע לפני, לרה רוטר עם הצעות והערות

לרה רוטר | 30/8/2009 7:52 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סטייל בית ספר. twenty-four-seven
סטייל בית ספר. twenty-four-seven צילום: יחסי ציבור
להתחיל ברגל אולסטאר‭

חולצת צווארון מכופתרת בצבע תכלת או טי שירט שעליה מודפס סמל בית הספר נתפסות כאימת הסטייל של כל מתבגר. הסטייליסטית מזל חסון מרככת את הלם החזרה לבית הספר ותורמת שלושה לוקים לפאשניסטה הצעירה:

המראה הסקיני (לדקות שבכן): מכנסי סקיני בצבע תכלת או כחול (אפשר למצוא ב"אמריקן אפרל"),‬ חולצת בית ספר צמודה ומכופתרת, צעיף מטפחת דק, מגבעת (להשיג ב-Twentyfourseven‬), חגורה דקה (להשיג ב"קסטרו" וב"זארה"),‬ נעלי בובה, ואם המורה מרשה ניתן להוסיף גם עניבה דקה.

לוק הסקול גירל: חצאית ג'ינס עד הברך, בגובה המותן ובגזרה מעט מתרחבת, טי של בית הספר בתוך החצאית, צעיף דק, כובע ברט על הצד (להשיג ב"פול אנד בר" וב"זארה") ונעלי "אולסטאר‭."‬ אפשר לשלב גם גרביים בצבע מיוחד.

המראה המרושל (למבנה גוף עסיסי): טי שירט של בית הספר ומעליה חולצת כפתורים (פתוחה) של בית הספר, צעיף בד או צמר, כובע קסקט או כובע צמר, חגורה דקה בצבע ייחודי (להשיג ב-Twentyfourseven‬) ונעלי "אולסטאר‭." ‬


תיק לפנים

מלאים בחברים. הפרזנורים של ג'נספורט
מלאים בחברים. הפרזנורים של ג'נספורט צילום: יחסי ציבור
לנועה בנאדי, בת17 מתל אביב, יש ‭1,937‬ חברים. לרותם פארקש, בת 16 וחצי מהרצליה, יש רק ‭1,669‬ מכרים. ליאת קוזוך, בת 18 מתל אביב, מסתפקת ב-‭1,353‬ חברים - הרבה פחות משון בלאיש, בן 22 מתל אביב, שמתחזק ‭1,830‬ אוהדים.

הארבעה, מתוך שמונת הפרזנטורים שנבחרו להוביל את קמפיין החזרה לבית הספר של מותג התיקים "ג'נספורט‭,"‬ לא מנו את חבריהם אחד-אחד, וספק אם הם מכירים היטב את כל מי שמוגדר כ"חבר" שלהם. אבל הפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, הפכה אותם לכוכבי רשת - קריטריון חשוב יותר, מתברר, ממראה חיצוני מצודד, כריזמה נשפכת או כישרון משחק נדיר.

"באחרונה מסתמן מהפך בעולם הפרסום והשיווק‭,"‬ מסבירה רוני ארנון, בעלת
משרד יחסי הציבור של המותג והוגת הקמפיין. "בלוגרים רבים מוזמנים לאירועי יח"צ, מככבים בסדרות טלוויזיה ותופסים את מקומם של דוגמנים, פרזנטורים או פליטי ריאליטי בקמפיינים שונים.

לנוכח התופעה הזו, החלטנו לגבש קמפיין שיעבוד בעיקר דרך המרחב הווירטואלי, על ידי כך שבני נוער יעלו את תמונותיהם כתמונות פרופיל ברשת החברתית ובכך יחשפו בפני חבריהם הרבים - קהל היעד המדויק של המותג - את מוצרי החברה וייצרו באז סביב התיקים‭."‬

לכאורה, נראה שמדובר במהלך מבריק שבו נבחרו פרזנטורים המייצגים אנשים "רגילים‭,"‬ כאלה שקל לנו להזדהות איתם. מצד שני, כדאי לעצור מדי פעם ולבדוק אם הרגליים עדיין ניצבות על קרקע פיזית איתנה, או שמא כבר נסחפנו באין חזור לנבכי הסייבר-ספייס.

מחירים: 180-320 שקל. להשיג בחנויות התיקים.

השעון הדובר

שעון לכל שעת שיעור. סווטש
שעון לכל שעת שיעור. סווטש צילום: יחסי ציבור
חיידק היסטרי שמפחד לבוא במגע עם חיידקים אחרים שמא "יידבק" במשהו, עננים שאליהם חוברו ספרות כדי לתת ביטוי לזמן החמקמק וערימה של חיות שמנסות לטפס אל תוך השעון - אלה הגיבורים שמעטרים את השעונים שעיצב אמן הגרפיטי והמעצב הניו יורקי מתיו לנגיל למותג השעונים השוויצרי "סווטש‭."‬

לנגיל גדל וחי בניו יורק, למד עיצוב בזכוכית, קרמיקה ורישום, וברזומה שלו ניתן למצוא שיתופי פעולה דומים גם עם מותג הכפכפים הברזילאי "הוויאנס‭."‬

כשהוא נישא על גלי ההצלחה, התלבש לנגיל על השעונים של "סווטש‭,"‬ וביחד עם שלושה אמנים אחרים העמיד לחברה סדרה בת 12 שעונים, מתוכם שלושה בעלי איורים נאיביים וילדותיים, שכל תלמיד ירצה לבדוק בהם מתי כבר מסתיים השיעור.

מחיר: 245 שקל. להשיג ברשת חנויות סווטש. ‬

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''חוזרים לבית הספר''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים