תאגידי המים יוצאים בקמפיין - על חשבונכם
המרכז לשלטון מקומי תוקף את התאגידים שמתכננים להשיק קמפיין בעלות 1.5 מיליון שקל. "זו הוצאה של כספי ציבור אינה מתקבלת על הדעת וחוטאת למטרות התאגיד". תאגידי המים: אנו עובדים ע"פ החוק

הפגנה נגד תאגידי המים צילום: דודי ויזגאן
בוחבוט טוען כי הוצאה זו של כספי ציבור אינה
מתקבלת על הדעת וחוטאת למטרות התאגיד. סעיף 22 לחוק תאגידי המים והביוב, הוא מציין, קובע כי על התאגידים לעסוק בפעילויות חיוניות בלבד או בפעילויות "נוספות" בתחום החברה. בגדר כך נכנס מתן שירותי מים וביוב. "קמפיין תקשורתי מסוג זה", כותב בוחבוט לממונה, "אינו נמנה על פעילות 'חיונית' או 'נוספת'. אני מבקש ממך להורות לתאגידים להימנע מהוצאה מיותרת זו. הציבור כורע תחת נטל מחירי המים, וכל הוצאה נוספת תגולגל על האזרח הקטן".
מפורום תאגידי המים נמסר בתגובה: "תאגידי המים עובדים על-פי חוק. החלטה זו נועדה לחשוף בפני הציבור מידע שאינו ידוע לו על הסיבות האמיתיות להעלאת תעריפי המים - סיבות שאינן קשורות בהקמת התאגידים אלא במקורות ובמשרד האוצר".