סקר: הציבור ישלם יותר על מוצר ירוק

כ-70% מהישראלים מוכנים לשלם יותר על מוצר ידידותי לסביבה. על פי הסקר, נושא איכות הסביבה מהווה שיקול חשוב ל-40% מהציבור

nrg מעריב | 1/3/2011 15:37 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שבעה מכל עשרה ישראלים מוכנים לשלם יותר עבור מוצר ידידותי לסביבה. כך עולה מסקר שערכה חברת פיליפס בנושא מודעות הציבור לסביבה. על פי הסקר, בעת רכישת מוצר חשמלי, נושא איכות הסביבה מהווה שיקול חשוב לכ-40% מהצרכנים הישראלים. על פי ממצאי הסקר, כ-75% מהצרכנים חושבים כי צמצום צריכת האנרגיה במוצרי חשמל, מהווה שיקול מרכזי מבין סדרת שיקולים בנושא איכות סביבה

מסע קניות. מוכנים להשקיע יותר במוצר ידידותי לסביבה
מסע קניות. מוכנים להשקיע יותר במוצר ידידותי לסביבה צילום: יוסי אלוני

מהסקר, שנערך בקרב 500 נשאלים בוגרים, עולה כי מחצית מהישראלים נוהגים למחזר בתדירות גבוהה. נטייה זו עולה יותר בקרב בני 40-60 אקדמאיים. כמו כן, נראה כי חל שיפור עם השנים גם בנוגע להתנהלות הביתית של הישראלים בכל הנוגע לשמירה על הסביבה: כשלושה מתוך ארבעה מהנשאלים שיפרו את ההתנהלות הביתית בשלוש שנים האחרונות בשמירה על הסביבה.

הסקר נערך לקראת השקת קו מוצרים ירוקים

של חברת פיליפס. בניהם, מגהצי אדים בעלי מנגנון אוטומטי לחסכון באנרגיה וסדרה של קומקומים המאפשרים שליטה על כמות המים המורתחת וחלקם אף מאפשרים שליטה על טמפרטורת הרתיחה.

"למדנו מהסקר כי הצרכנים מוכנים להוסיף פרמיה עבור מוצר ידידותי לסביבה ושחיסכון באנרגיה מהווה עבורם שיקול משמעותי", ציינה ג'ודי קורן, מנהלת שיווק קו מוצרים לבית ומוצרי טיפוח בפיליפס ישראל.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/green/ordering_new_1/ -->