הוארך חוק הרשות לבטיחות בדרכים
תוקפה של התוכנית, שהיה אמור לפוג בתחילת מאי, הוארך ב-5 שנים; ב-2012, נרשם מס' ההרוגים הנמוך ביותר מזה 50 שנה

חוק הרשות קובע כי "בתום ארבע שנים מהמועד הקבוע, יבחן שר התחבורה את פעילותה של הרשות הלאומית כתאגיד, את מידת הצלחתה בביצוע תפקידיה וכן את השגת היעדים שנקבעו בתוכנית".
-עכשיו זה מוכח: נהגים צעירים מסוכנים יותר
-"ישראל בין המדינות המובילות בעולם בבטיחות בדרכים"
-מספר ההרוגים בדרכים - הנמוך ביותר מאז 1963
בסיום התקופה, כך על פי החוק, על הממשלה להחליט לפי המלצת השר על הדרך המתאימה ביותר להגברת הבטיחות בדרכים ולהפחתה של תאונות. בנוסף לכך, נקבע כי הממשלה רשאית לפעול לשינוי מעמדה של הרשות או לאשר את הארכת תוקפו של החוק.
שר התחבורה, ישראל כץ (הליכוד), ציין כי משרד התחבורה אימץ בשנה שעברה תוכנית רב שנתית חדשה שנועדה למקם את מדינת ישראל בין חמש המדינות המובילות בעולם בתחום הבטיחות בדרכים. התוכנית מאשרת את היעד המקורי שנקבע - ירידה מתחת ל-300 הרוגים בשנת 2015.
אך ישראל הקדימה את היעד שנקבע, וכבר בשנת 2012 נרשמה לראשונה ירידה של מתחת ל-300 הרוגים בשנה. יש לציין כי מדובר במספר התאונות הנמוך ביותר שנרשם ב-50 השנים האחרונות.