
חברת נתיבי ישראל: לא נטפל בכביש 90
על אף 150 תאונות בהן נהרגים תשעה בני אדם בממוצע כל שנה, הצעה לשדרוג הכביש הארוך בישראל נפסלה בשל מחסור בתקציב
עוד כותרות ב-nrg:
• פדופיליה היא בעיה אמיתית, תעזבו את סיה
• נדיר: מנחם זילברמן מסביר למה ירד מהארץ
• האם הומלנד תפסיק לעסוק בטרור המוסלמי?
כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו
לפני כמה ימים קיבלה יסמין מכתב תשובה מחברת נתיבי ישראל שבו מובהר לה כי הצעתה אינה התקבלה: "מבדיקה שבוצעה מול גורמי המקצוע בחברה נמסר כי נכון לנקודת זמן זו, לדאבוננו, הצעתך לשדרוג כביש מספר 90 אינה כלולה בתוכנית העבודה השנתית של החברה", נכתב בתשובה שקיבלה יסמין.

תאונה בכביש 90 (למצולמים אין קשר לכתבה)
צילום: חטיבת דובר המשטרה
במכתב מוסיפה נציגת נתיבי ישראל כי ישנה תכנית לשדרוג כביש 90 להוסיף מסלולי נסיעה אך משרד התחבורה לא העביר תקציב בכדי לעשות זאת. המשמעות היא, כי בגלל חוסר תקצוב, כביש 90 ימשיך להיות כביש אדום שמסכן את חיי הנוסעים בו.
על פי נתוני עמותת "אור ירוק", בכל שנה נהרגים בממוצע בכביש 90 תשעה בני אדם ונפגעים כ-637 בני אדם, שמתוכם 12 נפגעים קשה. כביש 90 הוא הכביש הארוך
שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק": "לא תמיד רק הנהג אשם, גם למדינה יש אחריות. כביש 90 הוא כביש ישר, ארוך ומונוטוני, אשר בשל המהירות הגבוהה המותרת בו, תנאי הדרך ואי ההפרדה בין הנתיבים, כל טעות קטנה עלולה להפוך לתאונה קטלנית. התאונות הקטלניות והקשות שאירעו בכביש זה מדגישות את הצורך בהשקעה של המדינה בתשתית דרך סלחנית, אשר יכולה להציל את חייהם של אנשים רבים מדי שנה".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg