הדואר מבטיח: חבילה מחו"ל בבית הנמען תוך 48 שעות

מרכז מיון ארצי חדש נחנך במודיעין, והוא צפוי לקצר את זמני השירות למסירת פריטים מרגע נחיתתם בישראל. "מדובר בחוד החנית בשיפור השירות לאזרח", אמר שר התקשורת איוב קרא

nrg חדשות | 12/9/2017 14:17
תגיות: בארץ,דואר ישראל
חברת דואר ישראל השיקה היום (ג') את מרכז הסחר המקוון החדש במודיעין. זהו מרכז המיון הארצי לחבילות של דואר ישראל הפרוש על פני כ-18 דונם, והוא ערוך לקלוט ולמיין יותר ממאה מיליון חבילות בשנה.

מרכז הסחר המקוון נחשב לאחד המתקדמים בתחומו בעולם, והוא יחליף את שיטת המיון שהתבצעה ברובה באופן ידני. במרכז המיון המקוון עובדים כ-250 עובדים, ומטופלים בו עשרות אלפי פריטים בשעה.
צילום: : יח''צ דואר ישראל
חבילות מחו''ל בבית הנמען תוך 48 שעות. בית המיון החדש של דואר ישראל במודיעין צילום: : יח''צ דואר ישראל
 
במסגרת שיפור השירות שמגיע כתוצאה מהשקת המרכז החדש, מסירת פריטים מחו"ל ללקוחות צפויה להתקיים תוך 48 שעות בממוצע מרגע נחיתת הפריט בארץ. עד כה הפריטים היו נוחתים בנתב"ג ועוברים מיון מתמשך בכמה מרכזי מיון, עד שהיו מגיעים לבתי הנמענים, בתהליך שנמשך בין חמישה לשבעה ימים.

בתהליך החדש הפריטים נוחתים בנתב"ג ומגיעים ישירות למרכז המיון החדש. משם נשלחים הפריטים ישירות ליחידות הדואר הסופיות, ומסירת הפריט לנמענים מתבצעת תוך שתי יממות בלבד בממוצע.

מדובר בפרויקט הדגל של דואר ישראל, אשר בבנייתו הוטמעו יכולות חדשניות של קטלוג ופענוח חבילות, שיקצרו משמעותית את משך מסירת החבילות המוזמנות מחו"ל.

שר התקשורת, ח"כ איוב קרא בירך על פתיחת המרכז החדש ואמר: "חוד החנית בשיפור השירות לאזרח הוא פתיחת מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל שאנו משיקים היום. מרכז זה הוא מהמתקדמים בעולם בתחום העברת החבילות, ויקצר משמעותית את זמני הגעת החבילות ללקוחות, כך שיגיעו ליחידות הדואר תוך 48 שעות ממועד נחיתתן.

"אני מאחל הצלחה לחברת הדואר ומתחייב לתמוך בחברה, על מנת שתמשיך לשפר ולהשתפר גם בשנים הקרובות לטובת הציבור".
צילום:
זמני ההמתנה יתקצרו. מרכז המיון החדש של דואר ישראל צילום:
 
יו"ר דירקטוריון דואר ישראל, חזי צאיג, אמר: "הקמת מרכז הסחר המקוון לצד המשך פתיחת מרכזי מסירת חבילות, יאפשרו לנו לממש את האסטרטגיה העסקית של החברה, לקצר את זמני המסירה וההמתנה לחבילות, לשפר את השירות ולהשלים את הרפורמה בחברה".  

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין אמר: "אחד האתגרים המרכזיים שלי ושל הנהלת החברה בשנתיים האחרונות היה להחזיר את אמון הציבור בדואר ישראל ולפתח את מנועי הצמיחה של החברה. הסחר המקוון הוא אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים שלנו, אשר יפצה בעתיד על הירידה בתחום המכתבים".
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך