ראשי > הרשת > הון ושלטון > כתבה
בארכיון האתר
עוד תקלות ובלבול ב-013 ברק
לקוחות 013 ברק המתינו היום עד 20 דקות בטלפון לשירות הלקוחות; אחרי שבועיים של שתיקה וגמגומים, סיפרו בחברה על "תקלה זמנית" בשירות; סמנכ"ל השיווק: אנחנו מייצבים את המערכת
לכתבה הקודמת דפדף בהרשת לכתבה הבאה
עידו קינן
1/7/2004 15:17
מרכז שירות הלקוחות של 013 ברק כורע תחת מבול פניות של לקוחות, בעקבות תקלה הבוקר (ה') בשירות האימייל של החברה. 
 
רק
היום
פרסמה החברה הודעת התנצלות על התקלות של השבועות האחרונים, והודיעה כי תשדרג בקרוב את תשתיות האימייל. סמנכ"ל השיווק שלה, רן גוראון, הודיע ל-NRG מעריב כי המערכות הקיימות טופלו, ובשלב זה "מערכות המייל עובדות ותקינות. כרגע זה הסתיים והמצב תקין". בעקבות פנייתנו לאחר התקלה הבוקר, הסביר גוראון: "לא אמרתי שכל הבעיות נפתרו. הדברים האלה יכולים לקרות".
 
בעקבות התקלות בעשרת הימים האחרונים בשירות הדואר של 013 ברק, פרסמה החברה, כאמור, הודעת התנצלות בעיתונות ובאתרה, בה נמסר כי היא משדרגת את תשתיות האימייל, שהואטו בעקבות וירוסים, דואר זבל וריבוי לקוחות.
 
לקוחות של החברה המתינו היום עד 20 דקות לפחות בשיחות לשירות הלקוחות, לעומת ההמתנה הסטנדרטית שעומדת שם על דקה אחת, לפי עדות נציג שירות הלקוחות. גוראון אמר: "אלו לא המספרים שקיבלתי. בפיק, ייתכן שדבר כזה היה". בהודעה המוקלטת המושמעת למתקשרים נאמר: "עקב תקלה זמנית, ייתכנו שיבושים בשירות הדואר האלקטרוני. אנו מתנצלים על אי הנעימות ופועלים לתיקון התקלה בהקדם".
משדרגים. הודעת ההתנצלות של 013 ברק
נציג שירות: תחזרו עוד חודש
ר' (השם המלא שמור), לקוחה לא מרוצה, סיפרה ל-NRG: "אימיילים שנשלחו אלי הגיעו אחרי שבוע. אנשים אמרו לי, 'שלחתי לך, לא קיבלת?'. אימייל אחד נשלח על ידי בעלי – ראיתי אותו שולח – והוא הגיע אחרי שבוע. מישהו שהתחלתי לעבוד איתו שאל אותי למה אני לא עונה על אימייל שהוא שלח לפני שלושה ימים, והוסיף שהוא לא בטוח שהוא רוצה לעבוד איתי. אני מחכה לאימייל חשוב, וצריכה להתקשר כל חצי שעה לברר אם שלחו אותו. להערכתי איבדתי 80% מהמייל שלי עד כה. דיברתי איתם שלשום והם אמרו 'עוד שלושה שבועות זה יסודר סופית'. ביקשתי שיפרוורדו לי את זה לג'ימייל והם אמרו שאי אפשר".
 
אחרי המתנה של 20 דקות, הצליחה ר' להגיע היום לנציג שירות, שסיפר לה ש"כל העולם מתקשר להתלונן על האימייל. את לא מאמינה איזה צעקות הולכות פה". לדברי הנציג (ששמו שמור אצלנו), "זה עובד יום כן, יום לא. אי אפשר לסמוך על זה". לשאלתה של ר' מתי כדאי להתקשר ולבדוק אם התקלה תוקנה, המליץ הנציג לפנות "עוד חודש". הוא הסביר זאת בכך שהחברה פורסת מספר גדול של שרתי דואר חדשים, ונוהל פנימי בחברה קובע שכשמתגלה תקלה בשרת, יש לחכות 24 שעות לפני שבודקים ומתקנים אותה. לשמחתה, הנציג הזה דווקא הסכים לפרוורד את האימיילים שלה לתיבת הג'ימייל.
 
בשיחה שערכנו היום אחר הצהריים עם שירות הלקוחות (אחרי המתנה של שמונה דקות), מסר הנציג כי "היתה תקלה לחלק מהלקוחות שיש להם שירותים מיוחדים. כדי לא לבלבל, החליטו להודיע לכולם. זו היתה בעיה למספר דקות, והיא נפתרה".
 
רן גוראון אמר בתגובה: "היתה במהלך הבוקר תקלה שטופלה, וכרגע היא כבר לא קיימת. לא אמרתי שכל הבעיות נפתרו, אלא שהמערכת יציבה. גם במודעה אמרנו שאנחנו מייצבים את המערכת, והדברים האלה יכולים לקרות".
חדשות
חיי רשת
טיפים
גאדג'ט
גיימינג
סלולר
  מדד הגולשים
ויאקום תובעת...
                  15.49%
פלאפון מצטרפת...
                  9.86%
לעקוף את חוק...
                  8.45%
עוד...

צרכנות
יאהו מתכוננת לגל תביעות מבעלי המניות  
תמונות של ויקה ומנו הורדו מפייסבוק בלא אישור  
חיילים מעלים תמונות לפייסבוק  
עוד...