 |
מדו"ח של חברת המחקר הבינלאומית ינקי גרופ עולה כי פלטפורמת משחקי הווידיאו היא בעלת פוטנציאל פרסומי משמעותי, אך לא מנוצל.
מנתוני החברה עולה כי בשנת 2003 הוציאו מפרסמים 79 מיליון דולר בלבד עבור פרסום במשחקים. "גם אם ניקח בחשבון סכום של כ-450-550 מיליון דולר, אותו מוציאים על פרסום משחקים באתרי אינטרנט, הסכום שמתקבל עדיין מחוויר בהשוואה ל-42.4 מיליארד דולר ששולמו עבור פרסומות בטלוויזיה", אומר מייקל גודמן, אנליסט בכיר בחברה האחראי לתחום אסטרטגיות מדיה ובידור.
לדבריו, בעוד שפרסום באמצעי תקשורת מסורתיים מאבד את האפקטיביות שלו, עומדות בפני המפרסמים הזדמנויות חדשות כמו משחקי וידיאו. "עד שנת 2008 צפוי השוק להגיע ל-126 מיליון שחקנים, שיניבו הכנסות בהיקף של כ-8.3 ביליון דולר, מתוכם כ-260 מיליון דולר מפרסומות", מעריך גודמן. יצוין כי על פי הדו"ח, תעשיית משחקי הווידיאו בארצות הברית מונה כיום למעלה מ-108 מיליון שחקנים, שהוציאו 7.4 מיליארד דולר על משחקי וידאו בשנת 2003.
|
 |
 |
 |
 |
|
|