/images/archive/gallery/117/700.jpgמים בטעמים של סאן בנדטו
טמפו מתחילה לשווק בארץ מים מינרליים בטעמים
המשקה החדש יוצע בבקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר ובבקבוקים אישיים 0.5 ליטר כולל במסעדות ובתי קפה
דפדף בסטייל
יעל גרוס 6/6/2004 10:58
טמפו מתחילה לשווק בארץ מים בטעמים על בסיס מים מינרליים תחת המותג "סאן בנדטו". הסדרה תשווק בשלושה טעמים: אפרסק, תפוז ולימון. המשקה החדש יוצע בבקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר ובבקבוקים אישיים 0.5 ליטר כולל במסעדות ובתי קפה. מחיר לבקבוק ליטר וחצי - 3.85 שקל מחיר לשישייה ליטר וחצי - 23 שקל.
בעולם נמצאות בתחום המים בטעמים גם החברות הגדולות: "נסטלה" "דנונה", "פפסיקו" וקוקה קולה אשר משווקות מים מינרלים בעשרות טעמים. על פי נתוני טמפו, שוק המים המינרליים העולמי נחלק לשלוש קטגוריות: מים מינרליים - 71.2%, מים מינרליים מוגזים - 24.7%, מים מינרלים בטעמים - 4.20%, ועם גידול מתמיד.
החדרת הסדרה בארץ תתבסס על פעילות מקיפה של טעימות וקידום מכירות ברשתות. המבצע הראשון לעידוד ההתנסות במוצר יתקיים בשבוע השני של חודש יוני בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.
בנוסף, מציעה טמפו מבצע במסגרתו בכל קניית שישיית מים מינרליים של ליטר וחצי יינתן במתנה בקבוק מים מינרליים בטעמים. על פי נתוני טמפו, שוק המים המינרלים בישראל מגלגל 80 מיליון דולר בשנה (ללא הכדים) ו-240 מיליון ליטרים בשנה. עם שיעור צמיחה של כ-30% בשנה.