/images/archive/gallery/124/956.jpgהלוגו של ג'וני ווקר
להבין את הוויסקי
עכשיו בישראל: סדנאות היכרות עם הטעמים והניחוחות שמרכיבים את ג'וני ווקר
דפדף בסטייל
מירה איתן 20/6/2004 13:01
תוכנית השיווק העולמית הייחודית של המותג "ג'וני ווקר בלק לייבל" מגיעה לישראל. התוכנית פועלת לקידום תרבות הוויסקי ולחינוך לשתייה אחראית, וכוללת סדרת סדנאות להיכרות עם הטעמים ועם הניחוחות של הסינגל וויסקי השונים המרכיבים את הבלנד הנמכר ביותר בעולם.
המשתתפים מתוודעים לכל מרכיב ומרכיב של הבלנד בנפרד ולשילוב של כולם יחדיו בבלנד הסופי. סדנאות הטעימה זהות ברחבי העולם כולו ומועברות על ידי 25 מנחים שאומנו לתפקיד שגרירי ג'וני ווקר ברחבי העולם.
את הסדנאות המקומיות מנחה השגריר הישראלי של ג'וני ווקר, טל חוטינר, מומחה וויסקי ובעבר עיתונאי אלכוהול, שהוכשר לתפקידו בקורס מיוחד בסקוטלנד. חוטינר מעביר את הסדנאות כשהוא לבוש בחצאית סקוטית, כמיטב המסורת הסקוטית.
מפעילת התוכנית בארץ היא חברת IBBLS, יבואנית ג'וני ווקר, והסדנאות יועברו במוסדות, בגופים ובארגונים עסקיים שונים המזוהים כקהל היעד הפוטנציאלי של המותג - אנשים שאוהבים את הנאות החיים ונחשבים למובילי דעת קהל.
ההנחה היא שקהל זה ייצור למותג הוויסקי מעגלים של נאמנות בכל רחבי הארץ. פרטים נוספים על התוכנית ניתן למצוא באתר האינטרנט החדש "וויסקי קלאב".