ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
מי שגבר עובר לחצאית
איתי יעקב ממשיך את קמפיין העברת הזכרים לחצאיות, בעקבות מותג אופנה חדש שמחזיר את הכבוד לקילט הסקוטי
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
28/7/2004 10:07
זו הפעם השניה תוך מספר חודשים בה
אני נדרש לחצאיות סקוטיות לגברים.
בפעם הראשונה בה התבקשתי לסקור את המגמה הפורחת בעקבות צמד קרסוליו הנאים של בראד פיט בסרט "טרויה", נחשפה בפניי זווית ראיה מרתקת על בריאות, מגדר ואופנה.
 
המגמה עדיין נמשכת בשיא עוזה, ובעונת הסתיו-חורף הקרבה, למשל, נוזמן לצפות בארסנל חצאיות לגברים של המעצב גרשון ברם, לצד שאריות שהבליחו על קולביהם של דורין פרנקפורט, מוטי חסון ודורון אשכנזי. חבל יהיה להתעלם מהעובדה, שחצאית לגברים טומנת ברווח שבין הגבר לחצאית נוחות, שחרור מיני ופיזי, סקסיות ובריאות: גורמים רפואיים מצביעים על העובדה שכמה שאזור החלציים משוחרר יותר, כך פוחתות בעיות הפריון.
 
עוד חצאית של קילט סקוור. צילום: יחסי ציבור
שיחרור המנגנון המצ'ואי
בשבוע שעבר הושק בסקוטלנד לייבל אופנת גברים חדש, "Kilt2" שמו, שמוקדש לפיתוח והרחבה של חצאיות סקוטיות ("קילט"), לצד חולצות ואביזרים משלימים. המותג נוסד על ידי אדל טופורד וניק פידס,
שבאמתחתם גם בית אופנה סקוטי נוסף.
 
הרעיון שעומד מאחורי בית האופנה הקטן שלהם, הוא "להראות לעולם כמה פאנקי ופרקטי יכולה להיות חצאית לגברים", כפי שכותבים השניים באני מאמין של החברה. הקולקציה שלהם מורכבת משמונה קבוצות חצאיות שונות, הנבדלות ביניהן בגווני הטארטן - הבד הסקוטי - ובדפוסים השונים אותם הדפיסו עליו.
 
את הקולקציה לא ניתן להזמין במחוזותינו, ואפשרות להזמין את הפריטים דרך אתר החברה עדיין לא קיימת. אלא שגם החצאיות הבודדות דכן ניתן להשיג כאן, כמעט ולא נצפות ברחובות. אולי עם קצת פתיחות ושיחרור המנגנון המצ'ואי הטמון בנו, יגיע יום ואפילו נתקדם לחולצת המחוך ועקבי סטילטו דקיקים, המלווים את קמפיין הגברים החדש של ז'אן פול גוטייה, שעוד ידובר בו בעתיד.
 
חצאיות של קילט סקוור. צילום: יחסי ציבור
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...