 |
עוד מיתוס עתיק יומין מתנפץ לו: בנים משקיעים היום יותר מבנות בטיפוח השיער. הנתון המפתיע עולה ממחקר שערכה חברת נטורל פורמולה, באמצעות חברת כלים שלובים, בקרב 300 בני נוער בני .18-12 מהמחקר עולה כי 73% מהבנים משקיעים בשיער ראשם, לעומת 72% מהבנות. עוד עולה כי המוצרים הפופולריים ביותר לשימוש בתחום מוצרי נישה לטיפוח השיער, בקרב קהל הצעירים, הם ג'ל (31%) וקרם/קרם
לחות ,(30%) כאשר בנות, באופן ספציפי, משתמשות הכי הרבה במסיכת טיפוח לשיער (18%) ובקרם לחות .(17%)
על-פי הסקר, נראה כי השוק עדיין אינו ממוצה, כיוון ש24%- מבני הנוער אינם משתמשים במוצרי טיפוח לשיער כלל. הסקר נעשה במסגרת ההשקה המחודשת של מוצרי נטורל פורמולה. כל אריזות המוצרים עוצבו מחדש, על מנת לבדל את הקטגוריות השונות של מוצרי החברה.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
טיפוח יומיומי לשיער
|
 |
|
 |
 |
 |
|
בנוגע להרגלי הצריכה של בני הנוער, מהסקר עולה כי תדירות השימוש הנפוצה ביותר במוצרי טיפוח השיער עומדת על שימוש יומיומי ,(65%) כאשר רק 20% משתמשים במוצרים מספר פעמים בשבוע בלבד. ההחלטה בנוגע לרכישת המוצרים היא לרוב עצמאית .(84%)
שוק מוצרי הטיפוח, העיצוב והצבע לשיער בישראל נאמד ב645- מיליון שקל בשנה. קטגוריית טיפוח השיער מגלגלת כ135- מיליון שקל בשנה וקטגוריית השמפו והמרכך מגלגלת כ350- מיליון שקל בשנה ומוכרת כ30- מיליון מוצרים. |  |  |  |  | |
|