ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
גברים אוהבים ג'ל
מהפיכת המינים: סקר חדש מגלה כי בנים מטפחים את שיערם יותר מבנות
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
סגית פסטמן
11/8/2004 11:15
עוד מיתוס עתיק יומין מתנפץ לו: בנים משקיעים היום יותר מבנות בטיפוח השיער. הנתון המפתיע עולה ממחקר שערכה חברת נטורל פורמולה, באמצעות חברת כלים שלובים, בקרב 300 בני נוער בני ‭.18-12‬
 
מהמחקר עולה כי ‭73%‬ מהבנים משקיעים בשיער ראשם, לעומת ‭72%‬ מהבנות. עוד עולה כי המוצרים הפופולריים ביותר לשימוש בתחום מוצרי נישה לטיפוח השיער, בקרב קהל הצעירים, הם ג'ל ‭(31%)‬ וקרם/קרם
לחות ‭,(30%)‬ כאשר בנות, באופן ספציפי, משתמשות הכי הרבה במסיכת טיפוח לשיער ‭(18%)‬ ובקרם לחות ‭.(17%)‬

על-פי הסקר, נראה כי השוק עדיין אינו ממוצה, כיוון ש‭24%-‬ מבני הנוער אינם משתמשים במוצרי טיפוח לשיער כלל. הסקר נעשה במסגרת ההשקה המחודשת של מוצרי נטורל פורמולה. כל אריזות המוצרים עוצבו מחדש, על מנת לבדל את הקטגוריות השונות של מוצרי החברה.
   

טיפוח יומיומי לשיער
בנוגע להרגלי הצריכה של בני הנוער, מהסקר עולה כי תדירות השימוש הנפוצה ביותר במוצרי טיפוח השיער עומדת על שימוש יומיומי ‭,(65%)‬ כאשר רק ‭20%‬ משתמשים במוצרים מספר פעמים בשבוע בלבד. ההחלטה בנוגע לרכישת המוצרים היא לרוב עצמאית ‭.(84%)‬

שוק מוצרי הטיפוח, העיצוב והצבע לשיער בישראל נאמד ב‭645-‬ מיליון שקל בשנה. קטגוריית טיפוח השיער מגלגלת כ‭135-‬ מיליון שקל בשנה וקטגוריית השמפו והמרכך מגלגלת כ‭350-‬ מיליון שקל בשנה ומוכרת כ‭30-‬ מיליון מוצרים.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...