 |
החודש אמור לחדור לראשונה לשוק הישראלי מותג ההלבשה האמריקאי ליז קלייבורן, המתהדר בקו קז'ואל איכותי ולביש, אם כי מעט דביק במראהו הכללי. מותג ההלבשה המקומי O&H (פעם בעברית: "המשביר מחסני אופנה"), שנבחר למאמץ הישראלי של המותג, יפתח בסניף "שפיים" הרחב נקודת מכירה ראשונה של קלייבורן בישראל.
כיוון שכל סניפי ליז קלייבורן בעולם מציגים חזית אחידה מבחינת עיצוב, שיווק וביגוד (עד כמה
שניתן לחפוף את הקולקציות מבחינת אקלים), הוזמנה ארצה תמר סידלקי-חסן, מנהלת קידום המכירות הוויזואלי, להראות ללבנטינים המקומיים מהיכן נושם הבד. סידלקי-חסן, אמריקאית עם מבטא לבבי, התפנתה להסביר לישראלי המצוי, כלומר אני, מדוע אשה בחודש השביעי להריונה נודדת כבר קרוב לארבע שנים ברחבי העולם - אוסטרליה, אסיה, המזרח התיכון ודרום אמריקה - מסניף אחד של ליז קלייבורן למשנהו.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
מעיל של ליז, בצבע טורקיז. סתם, זה וורוד
|
|
 |
 |
 |
 |
|
להבין מה זה "ליז קלייבורן"
|
 |
|
 |
 |
 |
|
"ליז קלייבורן הוא מותג גדול שכל סניפיו ברחבי העולם, בכל מקום בעולם, צריכים ליישר קו ויזואלי. החל מעיצוב החנות, הצבעים, איך שהבגדים מונחים ותלויים בחנות, השירות ללקוח והאטיקטים על הבגד", מסבירה סידלקי-חסן את עבודתה בארץ.
זה משתנה לפעמים? "כל כמה שנים אנחנו משנים מעט את העיצוב, אבל הרוח הכללית נשארת דומה".
איך היה לעבוד מול מותג ישראלי גדול כ-O&H? "הם היו נפלאים ומקצועניים ביותר. לא יכולתי לצפות לפרטנרים טובים יותר".
עבדת מולם בכל שלבי עיצוב החנויות? "לא. את עיצוב החנויות עיצבו בישראל אנשי קשר שקיבלו הוראות מדוייקות במייל ובפקס מ"ליז קלייבורן" העולמית. אני הגעתי לישראל רק כדי לאשר את המראה הכללי, ולכוון את צוות המוכרים בארץ איך לשווק, ובעיקר להבין מה זה 'ליז קלייבורן'".
|
 |
 |
 |
 |
|
 |  | שמלה קייצית של ליז קלייבורן | |
|