ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
פוטו רומן
צמד הצלמים מרקוס פיגוט ומרט אלאס מצליחים בפעם השלישית להפוך את הקמפיין של "לואי ויטון" ליצירה סקסית וחזקה
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
24/8/2004 14:09
קמפיין סתיו-חורף 2004/5
של המגה-מותג הצרפתי
"לואי ויטון", צולם העונה זו הפעם השלישית על ידי צמד הצלמים הצעיר מרקוס פיגוט ומרט אלאס. בקמפיין מככבים חמישה שחקנים צעירים ודי אלטרנטיביים מהוליווד – כריסטינה ריצ'י, סקארלט ג'והנסן, דיאן קרוגר, קלואי סוויני והיידן כריסטנסן -  שצוידו במראה מהודר, זוהר ודרמטי, במטרה להדגיש את הקולקציה הקרובה. 
 
את הקמפיין הראשון שלהם צילמו פיגוט ואלאס, ילידי 1971, עבור "לואי ויטון" בחורף שעבר עם הדוגמנית-שחקנית-זמרת ג'ניפר לופז. "חשבנו על כל דוגמנית ידועה בענף, ולאף אחת לא הייתה הפרסונה הנכונה", הסביר אלאס לבראיון שהעניקו השניים למוסף הסטייל והעיצוב של ה"טיים".
 
במהלך הפגישות שקיימו עם מארק ג'ייקובס, מעצב הבית של "לואי ויטון", הגיעו השלושה להחלטה לצלם את לופז, שמצידה הסכימה להצעה. "רצינו לעשות קמפיין חזק ומלא כוח, עם אישה מלאת כריזמה, וג'ניפר היא כזאת. היא גם יפה, אבל לא במובן המתוק של המילה", המשיך אלאס. "היא אישה מאוד עצמאית ומאוד בתוך זה".

כריסטינה ריצ'י בקמפיין של "לואי ויטון"
הדוגמנית במרכז
פיגוט, יליד העיר בנגור שבווילס, ואלאס, יליד איסטנבול, נפגשו בלונדון ב-1994. כל אחד מהם עסק בנושאים אחרים: מרקוס היה עוזר צלם ואלאס אחז בחנות עיצוב. שניהם הגיעו מרקע אחר: אלאס עסק מוסיקה קלאסית ופיגוט בעיצוב גרפי.
 
נקודת הפתיחה של השניים בסצינת צילום האופנה הבינלאומית הייתה מקרית. "עשינו מספר טסטים וחלקם היו ממש 'קול', אז שלחנו אותם למגזין האופנה הלונדוני 'דייזד & קונפיוסד', והם פרסמו אותם", מסר אלאס ל"טיים". מאז החל הבאז סביב הצילום המאוד נקי והקלאסי, אך עם זאת סקסי וגדול מהחיים של השניים, שמעמיד במרכזו את הדוגמנית. את עבודותיהם ניתן לראות במגזין התרבות האורבאנית "איי.די", ובקמפיינים עבור "לנקום", "הוגו בוס", "מיסוני" וכמובן, "לואי ויטון".
 
את סוד ההצלחה של קמפיינים דוגמת לופז, או זה של אביב-קיץ 2004 עם נעמי קמפבל, מסבירים השניים כסינרגיה מוצלחת בין אימג' ודמות חזקים. "אתה צריך לתקשר ללא מילים, מגע, סאונד או ריח", מסביר פיגוט. "אנחנו כאן כדי למכור מוצר, וצריכים לשמור על הזהות של המעצב והתחושות לגביו. ואם בסוף היום אתה רואה ב'טיים סקוור' בניו יורק פוסטר עצום ממדים של ג'יי-לו עם תיק, ויש לך את אותו תיק בדיוק, אתה מרגיש מיוחד, חלק מחבורה. וזה קורה כשהאימג' חזק".
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

קלואי סוויני ל"לואי ויטון"

דיאן קרוגר ל"לואי ויטון"

היידן כריסטיאנסן ל"לואי ויטון"


אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...