 |
תצוגת האופנה של המותגים "רנואר" ו"רנואר-מן", שהתקיימה הבוקר בביתן מס' 10 בגני התערוכה, הציגה אי-אחידות לכל אורכה. בהתחשב בכך שתצוגת הקיץ של המותגים שהתקיימה לפני כחצי שנה, הגישה חזית מהודקת ואחידה, ניתן לומר כי העונה מעד צוות המעצבים. אולי זה הסטיילינג שלא היה מדוייק, אולי הדוגמנית חן שילוני שעלתה עייפה לבמה יותר מדי פעמים. מה שבטוח, היה סהרורי.
לזכותה של "רנואר" ייאמר שפרשנותם של המעצבים לטרנדים המובילים
מדי עונה, מוגשת עם טוויסט מעניין, שלא מתיימר ליישר קו עם מותגים דוגמת "פוקס" ו"קסטרו", למשל.
התצוגה נפתחה בקו הנשים, כאשר מורן אטיאס העסוקה, התפנתה מהגלאם האיטליאנו שלה לטובת הילידים. היא ועמיתותיה לבשו מכנסי ג'ינס הדוקים בגזרה נמוכה, קרדיגנים אווריריים וסריגים דקיקים. פה ושם הפציעו מעילי פרווה, חצאיות ג'ינס ופריט מפתיע בדמות ז'קט ג'ינס עם רקמת פרחים, שלא המריא מעל המסלול השחור והמבריק.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
צילום: רועי בכרך
|
|
 |
 |
 |
 |
|
תפירה רעועה
|
 |
|
 |
 |
 |
|
לאחר מכן נצץ על המסלול קו פרחוני שהורכב משמלות וחצאיות סאטן, שלא סימנו את העתיד לבוא. מעיל הזמש החום שבצבץ, כמו גם הז'קט המשובץ והצבעוני, החזירו עטרה למותג, בערבון מוגבל.
בעוכריהם של צוות המעצבים לבית "רנואר" ו"רנואר-מן", היה הניסיון לירות לכיוונים רבים מדי, מה שהביא לפספוס בחלק גדול של הקולקציה. לו היו מתמקדים ביצירת ליין בייסיק איכותי ועליו מרכיבים טוויסטים קטנים ממגמות העונה הקרובה, ודאי היו מצליחים להמריא גבוה גבוה.
את תצוגת הנשים חתמה קולקציה רומנטית ומאוד נשית, עם שמלות שיפון מתנפנפות בצבעי גוף, שהפליגו אל מחוזות הוורוד המעושן וחליפות מיני מטוויד בצבעוניות פסטלית, אם כי כאן בלטה בעיית התפירה הרעועה ביתר שאת.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
צילום: רועי בכרך
|
|
 |
 |
 |
 |
|
אחלה ג'ינסים לגברים
|
 |
|
 |
 |
 |
|
חמש דקות לאחר מכן, ופניו המבויישות של איתי תירוש ניבטו מן המסלול. קולקציית הגברים קלעה היטב לצרכיו של הגבר המקומי, אם כי גם כאן הבליחו פריטים לא אחידים באיכותם, כמו הקולקציה האדומה והסמי-קלאברית, למשל. סריגים צמודים בגווני תכלת, אבן ואפור בלטו במשחקים גיאומטריים, לצד מכנסי ג'ינס טובים מאוד, שהיו בין היפים ביותר שראיתי העונה. השפשופים היו מדוייקים ולא עמוסים מדי, ולא שידרו פרחיות בוטה. הכותנות הגבריות התהדרו בהדפסי פסים נעימים לעין, וישבו היטב על הדוגמנים. פה ושם גם הצטיינו מכנסי פפיטה כתמתמים וסריגים נאים. אז איפה הבעיה, אתם שואלים? הורגש חסרונו של מעוף ביצירת פתרונות נוספים לגברים, כמו קו ספורטיבי רחב, או אוסף ז'קטים קצת יצירתיים יותר מז'קט ג'ינס או ז'קט עם צווארון פרווה.
נוכחותה של "רנואר" בשוק המקומי - דווקא בזכות ניסיונה להגיש מדי עונה קו קצת אחר, שפונה לקהל יעד צעיר שאוהב אופנה, ולא מסתפק בעדריות וריצה אחרי הטרנדים הבולטים - חשובה ביותר. עכשיו רק צריך לחשוב איך משדרגים אותו למותג טוב יותר.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |  | צילום: רועי בכרך | |
|