ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
מריח מהג'והנסון
כוכבת "אבודים בטוקיו" תקמפיין את הבושם החדש של קלווין קליין
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
NRG מעריב
29/8/2004 14:39
סקרלט ג'והנסון נבחרה להיות הפרצוף החדש בקמפיין לבושם של "קלווין קליין". כוכבת "אבודים בטוקיו" תופיע במודעות ובפרסומות של "Eternity Moment", שיושק בספטמבר ומיועד לנשים.
 
דובר מטעם "קלווין קליין" מסר, כי ג'והנסון נבחרה משום שהיא "מייצגת את המהות של נשים צעירות כיום - עצמאיות, רעננות ובטוחות בעצמן".

הבושם החדש מכיל תמציות של ליצ'י, פרח הרימון, אדמונית סינית ורודה, פרח הפסיפלורה וורדים.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...