ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
לאגרפלד להמונים
מעצב-העל הגרמני השיק את הקולקציה המיוחדת שעיצב ל-H&M. המרוויחים הגדולים? אנחנו
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
21/9/2004 16:13
לאחר שרשת ההלבשה
השוודית
H&M הודיעה על שיתוף פעולה עם מעצב-העל קארל לאגרפלד, הגיע שלב ההוכחות, וביום שישי האחרון, הושקה הקולקציה במרכז פומפידו בפריז.
 
את הקולקציה, שמורכבת מ-30 דגמים בעיצובו של לאגרפלד, תשווק H&M החל מה-12 בנובמבר במרבית סניפי הרשת בצפון אמריקה ואירופה. לישראל, כמובן, נמשיך להסתפק ב"קסטרו".
 
עוד מהקולקציה
המחירים לטובתנו
לאגרפלד בן ה-66, שחתום מדי עונה על הקולקציות לבתי האופנה "פנדי", "שאנל" ו"לאגרפלד גלרי", מסר לגבי שיתוף הפעולה הנ"ל, את הדברים הבאים: "לי ול-M&H, יש את אותה חשיבה עצמאית. הייתי מוקסם מהעבודה שהם עושים לאורך שנים, והם, מסתבר, התעניינו במה שאני מייצג".
 
ולאגרפלד מייצג לא מעט. בראיון מאלף שהעניק לקנדי פרייסר מ"ווג" האמריקאי שהתפרסם החודש, הוא מספר על חייו כמעצב צעיר, על התפתחות שוק האופנה ביותר מארבעים שנות פעילותו בענף, על חבריו הטובים ועל העתיד הבלתי ידוע. נכון לעכשיו, הוא אחד המעצבים המוכשרים והמרתקים שפועלים בעולם.
 
כל זה פועל בימים אלו לטובתנו, כיון שמחירי הקולקציות אותן הוא מעצב בדרך כלל  מרקיעות שחקים, ואילו במסגרת שיתוף הפעולה הנוכחי עם ענקית האופנה יהיו המחירים סבירים לחלוטין (עד מאה יורו לז'קט, למשל). עם זאת יש להבהיר שמחירי הקולקציה אינם זולים כיתר הג'אנק שמסתובב בסניפים רחבי הידיים של המותג, אך עדיין שווים לכיסו של המעמד הבינוני ומעט מטה.
 
במקביל, משיק לאגרפלד יחד עם M&H גם בושם יוניסקס חדש, המתכנה "ליקוויד קרל", שישווק במקביל ליציאת הקולקציה ויימכר, שוב, בסניפי הרשת.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...