ראשי > סטייליסימו > עיצוב > כתבה
בארכיון האתר
חתיך לכל חתיכה
המכשירים היפהפיים של נוקיה הוצגו אתמול סוף סוף גם אצלנו. שנה הבאה הם פה
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
28/12/2004 17:03
אולם מסעדת "רפאל" בתל אביב נצבע אתמול בבוקר בגווני אדום,
לבן ושחור, כחלק מהשקת קולקציית האופנה החדשה של חברת
"נוקיה" בחסות "יורוקום", נציגתה בישראל. קולקציית האופנה, שלוותה במיצג של 6 דוגמנים ודוגמניות (סטיילינג: סיימון אלמלם), הציגה חידוש מרענן בנוף מכשירי הסלולאר המקומיים, שדנים אותנו לרוב לחוסר מעוף. אולם החל מהשנה הקרובה נזכה לחזות בעיצובים החדשים, שוודאי יעוררו גם את מתחרותיה של "נוקיה", לשיווק קולקציות פלאפונים מעוצבות יותר.
 
אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, אמר כי "קולקציית הטלפונים מחזקת ומבצרת את מעמדנו כמובילי התחום בהיבט העיצובי והאופנתי, בנוסף למובילות בתחום הטכנולוגי".לדבריו, הקולקציה מיועדת לקהל צעיר בגילאי 25-40, מודע למגמות אופנתיות, המחפש הנאות, יצירתיות וייחודיות. 3 הדגמים שהושקו אתמול וינחתו בישראל במהלך 2005, קיבלו את השראתם הכללית משנות ה-20' של המאה הקודמת, בשילוב נגיעות היי-טק מימים אלו. 
 
3,000 שקל למכשיר
דגם Nokia 7270, למשל, המעוצב בפורמט צדפה (כלומר נפתח לשני חלקים), מורכב ממסגרת מתכת משולבת רצועות עור, והוא בעל שני מסכים: גדול בחלוק הפנימי, וקטן בחלקו החיצוני. הגוונים השולטים בו הם שחור, לבן ואדום, שבאים לידי ביטוי גם בשני הדגמים הנוספים שהושקו: 7260 במראה כסוף עם מצלמת וידאו וסטילס  דיגיטליות; ודגם 7280 המוצלח, בעיצוב מלבני ודק, כשייחודיותו מתגלה במקש גלגלי לדפדוף בתפריטי בטלפון.
 
על העיצוב אחראים פרנק נואובו, סגן נשיא ומעצב ראשי של Nokia Design, אחראי תכנון ועיצוב המכשירים; אלסטר קרטיס, מנהל העיצוב של הקבוצה העסקית; טניה פישר, מנהלת עיצוב בכירה בחברה; גרייס בויסל, אחראית לבחירת ויישום הצבעים והחומרים; ו-וויליאם יאו, המשמש כמעצב בכיר בחברה.
 
מחירם של הדגמים ינוע בין 3,000-1,500 שקל למכשיר
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

עיצוב
שישה מעצבים פורצי דרך  
עיצוב ישראלי: צורה לנו  
כך היינו - השקת מגזין בלוק  
עוד...