ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
בנטון של 2004
המותג האיטלקי הקטן והמוקפד "מלטין פוט" עולה השנה על דרך המלך בזכות קמפיין מושלם
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
30/12/2004 10:42
אחד הקמפיינים הבולטים שעלו בחורף הנוכחי, שייך למותג האיטלקי "Meltin Pot", שהוקם לפני 11 שנה על ידי משפחת רומנו מהעיירה הקטנה מלטינו שבדרום איטליה. על הניהול אחראי אוגוסטו רומנו, שאביו קוסימו הקים את מפעל הדנים המשפחתי לפני 37 שנים. על העיצוב אחראי דריו מרונגון.

שכירת שירותיו של הצלם המפורסם רנקין לתפקיד הארט דירקטור, הביאה לשינוי המהותי שחל במותג העונה. רנקין דאג לצילומי
צעירים בעלי ייחוד ויזואלי, והצליח בכך לבטא את רוח המותג - אופנת רחוב מוקפדת. המגזין הבריטי "דייזד&קונפיוזד" אף הגדיל והשווה את הקמפיין לצילומיו של אוליווירו טוסקני, צלם הבית של "בנטון" בשנות השמונים והתשעים.

הקולקציה עצמה מורכבת בעיקר מליין ג'ינסים מוקפד במספר גזרות, שפשופים וגוונים, ומקו סריגים וסווטשירטים בעיצובים שונים המשולבים בהדפסים, לנשים ולגברים.
כמה ואיפה?
מחירים: חולצות, 250 שקל; סריגים, 600 שקל; ז'קטים, 800 שקל; ג' ינסים, 900-700 שקל .
 
להשיג ב"בלוק 190", דיזנגוף 190, טל': FM ;03-5279951, אבן גבירול 132, טל': 03-6963770 - תל אביב, ובחנויות האופנה המובחרות.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...