 |
השבוע התפרסמה באתרי המעריצים העולמיים של מדונה סנונית ראשונה מתוך קמפיין אביב-קיץ 2005 של בית האופנה האיטלקי "ורסאצ'ה", בניצוחה של כוכבת הפופ, ותחת עדשתו של צלם האופנה מריו טסטינו. הקמפיין מופץ עשור בדיוק לאחר הקמפיין הראשון בו דגמנה מדונה למותג. השנה, ישובה על שולחן בשמלת סאטן מוזהבת וענודה בחגורה, שיערה עשוי בקפידה, איפור פניה טבעי ומבט עיניה סתום, מוגשת לנו מדונה הקרייריסטית, החזקה והבשלה - הדמות החדשה שאימצה לעצמה בשנים האחרונות. הצצה לקמפיין ההוא משנת 1995, בו צולמה על ידי טסטינו (צילומי הצבע) וסטיבן מייזל (צילומי השחור-לבן), חושפת מדונה רכה יותר, כמעט מתפנקת. בסט שצילם מייזל, ניתן להיזכר במדונה שסגדה לפאם פטאל, לזוהר של שנות ה-40' ולמלאכת הפיתוי, שנעלמו מהתנהלותה הנוכחית. על פי השמועות, קיבלה מדונה עבור הצילומים כ-10.3 מיליון דולר, בנוסף לבגדים ואביזרים חינם מהמותג למשך השנתיים הקרובות. הקמפיין המלא יעלה לאוויר בפברואר 2005.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
 |
שתי תמונות מהקמפיין ההוא, בשביל הפרספקטיבה. צילום: סטיבן מייזל
|
|
|