ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
לא רוצה לספר סיפור
התפירה החובבנית וחומרי הגלם הזולים מפריעים לקלילות הנעימה בדרך כלל של סיגל אפוד
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
2/2/2005 10:48
המעצבת סיגל אפוד, הפועלת תחת המותג ‭,OTenTico‬ לא מתביישת להודות שהיא כאן כדי לעשות כסף, והרבה. לפני עשור, כשהקימה את המותג שלה, חלמה אפוד, בדומה למעצבים רבים, להגיש לצרכן הישראלי אוסף בגדי קז'ואל המשוחרר מתכתיבים טרנדיים, אך מהר מאוד גילתה שכדי להצליח צריך להניח את היצירתיות בארון הפרטי ולהיכנע לדרישות הקהל, שמסתכמות לרוב בפריטים מסחריים, ולאו דווקא כאלה שמתחברים בהכרח לקולקציה.
 
"הבגדים שלי לא אמורים לספר שום סיפור‭,"‬ מסבירה אפוד. "זה לא שאני הוגה רעיון מרכזי ושוברת את הראש מה לעצב סביבו. אני קמה בבוקר ומחליטה מה לעצב באותו היום. הבגדים שלי מעוצבים באותה הקלות שבה הם אמורים להילבש‭."‬
 
בעידן שבו המונח "קולקציה" - דהיינו אוסף בגדים היוצרים ביניהם רעיון, קו, או שיח משותף - נזנח על ידי יוצרים רבים, אפוד לא מתייאשת. אלא שהתפירה החובבנית וחומרי הגלם הזולים שבהם היא עושה שימוש, פוגמים גם ברעיונותיה הטובים, דוגמת חצאית בגזרה מלבנית משובצת, בשילוב צבעים של סגול ואפור, או חולצה בצבע אפור מלנז' עם שרוולים בכתום, לבן וכחול.
 
מחירים: חולצות וגופיות, ‭220-170‬ שקל; חצאיות, ‭430-320‬ שקל; מכנסיים, ‭400-370‬ שקל; ז'קטים ומעילים, ‭700-500‬ שקל.

להשיג ברשתות "טנגה" ו"פשוט" ובחנויות האופנה ברחבי הארץ.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...