 |
כשפותחים את הבושם החדש של ג'ניפר לופז עולה לאוויר ריח של מסיבה דרום-אמריקאית: חם, מתוק, דחוס. בקיצור, פרחי ומחרמן מאוד. קודם כל מבחינים בניחוח העוקצני-מתגרה של קוקוס, ואחריו עולים באף רמזים לפירות הדר ופסיפלורה.
אומרים שאחרי שני הבשמים הקודמים שהעניקה להם את שמה, Still ו-Glow, ג'יי-לו רקחה הפעם בעצמה את ריחו של Miami Glow. ואמנם, צבעו השקוף-זהוב של הנוזל, מעלה מיד בדימיון כיצד היא מניעה את גופה הנהדר לאור שקיעה, מתחת לדקלים שצמרתם הרחוקה זעה מעט ברוח הקלה, וטיפות זיעה זוחלות בין עגבותיה היישר לתוך הבקבוק התמיר, המעוצב כדמעה שקפאה. כי לא רק קלות דעת ורצון להתמסר גלומים בניחוח המשווני הזה, אלא גם סוג של עצב וריפיון כללי, סופני - שילוב שיוצר חושניות אמיתית.
זהו בושם אינטנסיבי, והוא אינו מתאים לכל אחת. ההחלטה להתמקד בריחות של פירות ומאכלים אחרים אמנם משווה לו שיק זול ומופקר במובן הכי טוב שיש, אבל סטייה קלה מהמינון הנכון, או אפילו זווית לא מחמיאה, עלולים ליצור גם את האפקט ההפוך: תחושה של שוק בסוף היום, כאשר הסחורה הפגומה מרקיבה על המדרכות.
Miami glow, או-דה-טואלט. 30 מ"ל - 274 שקל; 50 מ"ל - 365 שקל; 100 מ"ל - 500 שקל. ציון:
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
או במילים: 3 מתוך 5
|
|
|