 |
/images/archive/gallery/249/074.jpg פריטים מסדרת שיסיידו מן.
צילום: יחסי ציבור  |
|
|
ברקוד: קרם גרגירים לגבר של שיסיידו חתיך כמו כל מוצרי החברה, וגם עושה את מלאכתו בהתאם |
|
|
 | דפדף בסטייל |  | |
שאול גרוס 31/3/2005 9:39 |
|
|
|
|
 |
כמו שאני מבין את זה, חברה שמקפידה לעצב את המוצרים שלה כמו שצריך, יודעת מה היא עושה גם בתחום ההתמחות העיקרי שלה. אני לא אומר שלא נפלתי אף פעם על התחת בגלל התיאוריה הזאת, אבל בגדול זה עובד יופי. שיסיידו היא דוגמא מצויינת (לא חוכמה, הם יפנים) לחברה שברור שלא יכולה לעולל לגוף שלי משהו רע. המוצרים שלה כל כך יפים בנקיונם השקט, שבא לי לחבק אותם בלילה.
קרם הגרגירים לניקוי עמוק הוא חלק מהסדרה החדשה של שיסיידו לגבר, שעל כולה אני יכול להביט במשך שעות באתר שלהם, חוכך בדעתי מה הייתי עושה לכל אחד מהמוצרים אם היו משאירים אותנו לבד בחדר. הנטייה שלי כרגע היא בכל זאת להשתמש בהם לטיפוח, ולא לאנוס אותם.
הרבה בגלל קרם הגרגירים עם הניחוח העדין, שמותיר על העור ארומה דקיקה של ניקיון מהסוג שכיף לשאוף כשעוברים מחוץ למכבסות. הגרגרים הקטנטנים אמורים לקרצף את עודפי השומן, להסיר נקודות שחורות ולהיפטר מעודף התאים המתים מהעור. שימוש יום-יומי בשבוע האחרון אכן הביא למגמת שיפור מעודדת, ובעיקר - בהתאמה די מדהימה למובטח בהודעה לעיתונות - מרעננת.
המחיר עושה רושם טיפה גבוה, אבל הרבה יפנים השקיעו פה זמן ומחשבה. כנראה שחייבים לתגמל אותם בהתאם.
מחיר: 220 ש"ח ל-125 מ"ג. ציון:
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
או במילים: 4 מתוך 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|