 |
בית האופנה קום איל פו, שחנות מטעמו ממוקמת בקניון החדש בגבעתיים, העביר היום מכתב למנכ"ל הקניון בבקשה להפסיק לאלתר את הדיוור השוביניסטי, כביכול, שנשלח ללקוחות הקניון. סמנכ"לית קום איל פו, מיכל כהן, טוענת כי הקמפיין השיווקי של הקניון מבזה נשים ומציג אותן בצורה משפילה וסקסיסטית. "השיווק הפורנוגרפי של קניון גבעתיים נראה כאילו יצא מבית היוצר של ה"דוגמניות".
בימים האחרונים שלחו אנשי השיווק של הקניון, הממצב עצמו כמיועד לנשים, חבילת דיוור ישיר לתושבי הסביבה, תחת הכותרת "אז מה באמת נשים רוצות?". החוברת כוללת תמונות של דוגמניות צעירות, אליהן מוצמדים משפטים כמו "יש כאלה שנראות ממש טוב... (הן הולכות לאותו מנתח)", "ויש כאלה שמתות על חסה (כאילו יש להן ברירה)", או "יש כאלה שמאד נוח להן על עקבים (טוב, הן מטר וחצי)".
על פי כהן, "התשובות שנבחרו להציג הן פוגעניות כלפינו בפרט וכלפי ציבור הנשים בכלל ומעידות על תפיסה שוביניסטית, המסמנת נשים כמוצר, מוחקת את הקיום הנשי וממקמת אותנו כאובייקט. כעסק בקניון אנו דורשות להסיר לאלתר את חבילת הדיוור ולהיות מיודעות מראש על כל הפצה של מוצר פרסומי או שיווקי דומה".
"טוב יעשו מנהלי הקניון אם יפסיקו להטעות את הציבור כאילו נשים עומדות בראש מעייניהם", המשיכה כהן בהודעתה. "זוהי פורנוגרפיה לשמה, שמטרתה לשרת את הפנטזיות הגבריות החשוכות ביותר תחת אצטלה של אהבת נשים".
דוברת קניון גבעתיים מסרה בתגובה: "אנו רואים ניסיון פתטי של מסע יחסי ציבור על גב קניון גבעתיים. ראייה לכך שהעיתונאים קבלו את המכתב הרבה לפני הנהלת הקניון. אין שום בסיס לטענות המופרחות שהקמפיין הינו סקסיסטי, ההפך הוא הנכון, הנהלת קניון גבעתיים מקבלת מידי יום תגובות נלהבות מנשים מכל הארץ המזדהות עם הקונספט והקמפיין של הקניון החדש".
רייבנבך עוד הוסיפה כי "צוות נשים בכיר היה שותף לפיתוח ולגיבוש הקונספט ולאור כל הדרך עמדה לנגד עינינו חשיבות הכוח הנשי. אנו רואים בחומרה רבה כל ניסיון ציני לעשות שימוש יח"צני במסגרת זו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|