ראשי > סטייליסימו > אופנה > כתבה
בארכיון האתר
17 קלוריות לכפית
מותג הנעליים האמריקאי שוגר נוחת בארץ, ומביא עימו ניחוח קז'ואלי מהנה יחסית
לכתבה הקודמת דפדף בסטייל לכתבה הבאה
איתי יעקב
15/6/2005 10:43
בשנת 1997 הוקם בארצות הברית מותג הנעליים ‭,Sugar‬ עם לוגו של נערה ספק אסיאתית, ספק מלכסנת עיניים.

העונה נחת המותג בישראל עם קולקציית נעליים וכפכפים. דגמי הכפכפים מתהדרים בצבעוניות שובת לב, שמגיעה בהדפסים שונים: עיגולים לבנים על רקע ורוד, צהוב או תכלת, כיתובים מזעריים, ואפילו חיות קטנות. המינוס הוא בחומר הסינתטי שבו מצופים הכפכפים, לא ממש תענוג גדול בקיץ המיוזע שלנו.

דווקא קולקציית הנעליים המצומצמת שהגיעה, עשויה סוליות חבל - שפעם היו כאן להיט גדול - מרשימה, בעיקר בגלל חריגותה בנוף המקומי. הנעליים עשויות מבד, בהדפסי פסים צבעוניים (שימו לב לאלו שבשחור-לבן‭,(‬ צורות גראפיות משנות ה‭70-‬ והדפסי פייזלי.

מחיר: כפכפים, 145 שקל; נעליים, 195 שקל. להשיג ברשתות "שופרא" ו"בהונות‭,"‬ ובחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ.
אופנה
עיצוב
אוכל
  מדד הגולשים
ואפל בלגי עם קצפת ...
                  22.58%
הריח בחינם
                  8.6%
המהפכה הצרפתית
                  8.6%
עוד...

אופנה
כלה להשגה: קייט מוס לאייג'נט פרובוקטור  
הרשת החברתית של עולם האופנה  
המותג הלוהט של העונה החמה  
עוד...