ב-2020 90% מלקוחות הבנקים יבצעו בנקאות דיגיטלית

בישראל יותר ממיליון לקוחות מנהלים את עיקר פעילותם הבנקאית בדיגיטל – המספר יוכפל בתוך 5 שנים

אסף גולן | 12/10/2015 14:22
אריק פינטו, משנה למנכ"ל, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, דיבר בכנס המובייל היום ואמר: "הסמארטפון ויישומיו נמצאים בחזית העולמית של החדשנות הטכנולוגית, תחום שאנו קבענו כבר לפני כמה שנים כיעד עיקרי לפעילותנו. היה לנו ברור כי הטרנד הדיגיטלי העולמי לא יפסח על ישראל, שאזרחיה הם חובבים מושבעים של חידושים טכנולוגיים. שיעור החדירה של הטלפונים החכמים בישראל הוא מהגבוהים בעולם: מספר התושבים בישראל הוא 8.2 מיליון - ובשנת 2014 לבדה נמכרו בישראל כ-3 מיליון סמארטפונים.

nrg ניוזלטר דיוור יומי

עוד כותרות ב-nrg:
- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

 
יח''צ
הציבור יעבור לבנקאות דיגיטלית יח''צ


השינויים שמחוללים הדיגיטל והמובייל בתעשיות השונות משפיעים גם על עולם הבנקאות. האופן בו הצרכן מתקשר עם הבנק שונה מאשר לפני עשר או עשרים שנה. בעבר הלא רחוק, כל פעולה שרצה הצרכן לבצע – פשוטה כמו הפקדת מזומן או מורכבת כמו השקעה בניירות-ערך - דרשה ממנו להגיע לסניף. כיום יכול הלקוח, מכל מקום ובכל זמן, לבצע כמעט את כל הפעולות הבנקאיות דרך הסמארטפון או הטאבלט.

במערכת הבנקאית בישראל - כך עולה ממחקר שערך בנק הפועלים - יש למעלה ממיליון לקוחות המנהלים את עיקר פעילותם באמצעים דיגיטליים, ומספר זה צפוי להכפיל את עצמו עד שנת 2020. כבר כיום 60% מלקוחותינו מבצעים פעילות פיננסית בערוצים הדיגיטליים השונים, ואנו צופים כי עד לשנת 2020 המספר יעמוד על 90%".

עוד הוא ציין כי "מרבית הלקוחות מוכנים ואף שמחים לבצע את הפעילות הבנקאית היומיומית שלהם דרך הסמארטפון, הטאבלט והמחשב בבית. עם זאת, גם הלקוחות הדיגיטליים ביותר מעידים כי בצמתים המחייבים קבלת החלטות פיננסיות חשובות, הם רוצים להיוועץ עם גורם מקצועי אנושי. מסקנתנו היא שהבנקאות העתידית צריכה לאפשר ללקוחות מגוון של פעילויות דיגיטלית באופן פשוט, זמין ובטוח, ובמקביל לְשַמֵר את היכולות המקצועיות האנושיות, כדי לספק ייעוץ פיננסי אנושי ברמה הגבוהה ביותר כשהלקוח זקוק לו. 
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

המומלצים

מרחבי הרשת