בעתיד פייסבוק תחליף את מוקדי שירות הלקוחות

למעלה מ-40% בטוחים כי עד 2025 לא יהיה צורך במרכזי שירות טלפוני

אסף גולן | 24/4/2016 13:06
סקר חדש של חברת זירוקס בדק את המגמות שעתידות להתרחש בתחום שירות הלקוחות. ראשית, נמצא שיש חוסר שביעות רצון מטיב השירות המתקבל מהחברות השונות. יתר על כן, 54% העידו כי יהיו מוכנים לשלם יותר כסף עבור שירות לקוחות איכותי. החברות מבינות כי עליהן לשנות את אופי השירות והיחס ללקוחותיהן, ולכן המגמות שצפויות לעשור הקרוב משתנות.

המגמה המשמעותית ביותר שנצפתה בסקר היא הצפי להעלמות מרכזי שירות הלקוחות הטלפוני, 41.6% בטוחים כי עד שנת 2025 לא יהיה צורך במרכזים אלו.

 
Astin le Clercq
נציגת שירות לקוחות מדברת בטלפון Astin le Clercq


מהסקר עולה כי במהלך השנים הקרובות נראה שינוי בשירות לקוחות דרך הרשתות החברתיות. עובדה זו מקבלת חיזוק מההצהרות של חברות כמו פייסבוק וטוויטר, אשר הודיעו כי הן בונות פלטפורמות יעילות יותר עבור שירות הלקוחות. 

"זה ברור כי מערכת היחסים בין הלקוחות לחברות ישתנה בצורה רדיקאלית במהלך ה-5 השנים הקרובות". מסר טים ג'ויס, אחראי חדשנות בטיפול לקוחות ב-XEROX. "לקוחות מצפים לאיכות גבוהה של שירות וטכנולוגיה שתענה על צורכיהם".


- כל התכנים הכי מעניינים - בעמוד הפייסבוק שלנו

 
שירות לקוחות


מכשירים שיתקשרו ביניהם 
מגמה נוספת שעתידה להשתלט על חיינו היא מכשירים מחוברים (Connected devices) . מכשירים אלו יוכלו לתקשר אחד עם השני בסינרגיה, תוך איסוף מידע וניתוח רלוונטי בהתאם לדרישות האישיות של הצרכנים וזאת מבלי ליזום שיחות שירות.

כיום לצרכנים יש דרישות מגוונות ושונות מרמת השירות, מיקום השירות ודרך השירות. לכן, שירות הלקוחות עובר שינויים רבים: ממרכזי שירות טלפוני, דרך המעבר לשירות דרך צ'אט ואימוץ מתן השירות דרך הרשתות החברתיות. השינויים מתרחשים כמעט מידי יום במטרה להגיע לשירות החכם והיעיל ביותר שיטיב עם הצרכנים.
הסקר נערך בארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת והולנד בקרב 6000 צרכנים.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים