 |
 |
|
 |
סוחטים את השוק |
 |
|
 |
 |
פריגת יוצאת בקמפיין יקר במטרה להגדיל את צריכת המיצים הסחוטים |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
פריגת משיקה קמפיין שיוציא אתכם מהג'ונגל ויכניס לאורח חיים טבעי יותר, והכל בעלות של 1.2 מיליון דולר. מאחורי הקמפיין עומד מהלך אסטרטגי שמטרתו כמובן הגברת צריכתו של המיץ הסחוט תוך הבלטת חשיבותו כמנת אנרגיה יומית וטבעית. בחברה מקווים כי מהלך כזה יביא להעלאת המודעות לצריכת מיץ תפוזים סחוט מידי בוקר. הקמפיין יעלה בכל מדיום אפשרי, כולל עמדות דיול. לראשונה יפיק אותו משרד הפרסום טמיר כהן, שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום השנתי של החברה ויופק על-ידי רול תקשורת. אירית מזור, סמנ"ל שיווק פריגת: "בחרנו להוביל מהלך אסטרטגי לאור מחקרים שביצענו וכחלק מרצונה של פריגת לשמור על בידול, חדשנות ומובילות בשוק המשקאות בישראל, תוך הבלטת ערכי המותג. מדובר במהלך גדול ויוצא דופן, במסגרתו אנו צופים כי הקמפיין יבסס את מעמדה של פריגת כחברה פורצת גבולות ומובילת שוק". משרד הפרסום הפיק קמפיין טלוויזיוני שנקרא קמפיין הג'ונגל, שצולם באפריקה בשילוב עשרות בעלי חיים וביניהם פילים, ג'ירפות, זברות, נמרים, אריות בתוך עיר מערבית. |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
רחוקים מהצריכה האמריקאית
|
 |
 |
 |
 |
צפריר גרנט, מנהל השוק המקומי בפריגת מציין, כי ממחקרים שערכה החברה עלה כי צריכת מיץ סחוט בארה"ב הינה כ-40 ליטר לנפש בממוצע לשנה, בעוד שבישראל עומדת הצריכה על כ-2 ליטר לנפש בממוצע לשנה. נתוני החברה מעידים על כך ששוק המשקאות הקלים מבוססי הפרי נאמד בכ-1.5 מיליארד שקלים בשנה. שוק המיצים הסחוטים נאמד בכ-150 מיליון שקלים בשנה, כאשר לפריגת נתח שוק של כ-43 אחוז בקטגוריית המיצים הסחוטים. בינואר 2004 איחדה פריגת את מערך הפצת המיצים המצוננים והקפואים שלה עם החברה למשקאות קלים (קוקה קולה). בעקבות כך, נרשמה עלייה במכירות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. עוד נמסר מהחברה כי שוק המיצים והמשקאות הקלים נאמד וכמיליארד וחצי שקל בשנה כשקטגוריית המיצים הסחוטים מגלגלת כ- 150 מיליון ₪ בשנה.
|  |  |  |  | |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
|

|
|
 |
 |  | פירסום ב - nrg מעריב | אתרי מעריב  | דרושים ל - nrg  | תנאי שימוש | עזרה  | כתבו לנו   | מי אנחנו | |
|