 |
גלידות נסטלה פיתחה בשיתוף עם חברת עסיס, שתיהן מקבוצת אסם, קרחונים מועשרים בוויטמינים. בפיתוח המוצר הושקעו כחצי מיליון שקל, והוא מבוסס על התרכיז "ויטמינצ'יק" של עסיס. בשלב זה משווקת גלידות נסטלה קרחונים בטעמים המובילים ענבים ופטל. לדברי ליאורה ליפץ, סמנכ"ל השיווק של גלידות נסטלה: "האיחוד עם אסם, חברת המזון הגדולה בישראל, עם הקירבה לנסטלה העולמית, מאפשרים לנו להוציא מוצרים חדשים ומפתיעים". המוצר מיועד בעיקר לילדים,ומהחברה נמסר כי הקרחונים אינם מכילים צבעי מאכל, וכולל עד שליש מהתצרוכת המומלצת ביום לילד מהוויטמינים בי-3, בי-5, בי-6, בי-12 וחומצה פולית. שוק הגלידות בישראל מוערך ב-850 מיליון שקל בשנה, מהם 50%-45% שלגונים וקרחונים שמחוץ לרשתות. גלידות נסטלה מחזיקה כ-30% משוק זה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|