 |
/images/archive/gallery/111/097.jpg קמפיין דגני בוקר של במבה
צילום:יחצנות  |
|
מחסור בדגני הבוקר החדשים של במבה |
|
ממחצית אפריל 2004 (מועד פתיחת המכירה) נמכרו מעל ל- 250,000 אריזות של דגני בוקר במבה, למרות החסרים |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
יעל גרוס 3/6/2004 16:18 |
|
|
|
|
 |
מחסור בדגני הבוקר החדשים של במבה. עקב ביקוש בלתי צפוי בקרב הצרכנים של דגני הבוקר במבה, נוצר מחסור במלאים של המוצר בארץ וכן הוגדלו ההזמנות של אסם ממפעל הייצור של נסטלה באירופה.
ממחצית אפריל 2004 (מועד פתיחת המכירה) נמכרו מעל ל- 250,000 אריזות של דגני בוקר במבה, למרות החסרים. בעקבות ההצלחה חסרת התקדים, הוחלט באסם לעכב את עליית הקמפיין הפרסומי במספר שבועות.
כעת, לאחר שבוע אחד בלבד מרגע עליית הקמפיין נרשם גידול של 35% במכירות דגני הבוקר במבה, לעומת התקופה שלפני הקמפיין. חשוב לציין כי קטגוריית דגני הבוקר לילדים רשמה גידול של ,40% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (אפריל-מאי 2004 לעומת אפריל-מאי 2003). דגני בוקר במבה הינם המוצר השני הנמכר ביותר בקטגוריית דגני הבוקר של נסטלה לאור זאת ולאור מחקרים שביצעה אסם, מעריכים באסם כי במהלך החודשיים הקרובים כמעט כל בית אב עם ילדים בישראל ינסה את דגני הבוקר במבה איציק צאיג, סמנכ"ל שיווק אסם-נסטלה ציין "כי מכירות המוצר עמדו בציפיות החברה ואף מעבר לכך. אסם ביקשה להגביר ולהקדים את מועדי הייצור העתידיים באירופה על-מנת לעמוד בביקושים".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|