/images/archive/gallery/117/834.jpgנוחי דנקנר,עופרה שטראוס
צילום: עיבוד מחשב
שלום בית: שטראוס ושופרסל יוצאות במבצע משותף
הסכסוך מאחור ושתי ענקיות המזון ישיקו קופוני הנחה משותפים
דפדף בכלכלה
יעל גרוס 6/6/2004 13:45
פורעים את השטר. לאחר הסכסוך המתוקשר ביניהן שטראוס ושופרסל משלבות זרועות ויוצאות בשיתוף פעולה ראשון במיסגרתו מפיקים כרטיס "מועדון ההגנה הטבעית"- כרטיס נאמנות הכולל 5 קופוני הנחה של אקטימל ברשתות שופרסל, קוסמוס, היפר נטו ומחסני מזון.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות מסרה כי מדובר בהטבה לאורך זמן, הניתנת לצרכן הנאמן -כרטיס נאמנות הכולל 5 קופוני הנחה המתפרשים על פני חודשיים בגודל כרטיס אשראי, במקום קופוני הנייר הסטנדרטיים שהיו נהוגים עד היום.
במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים: בקניית אקטימל ברשתות השופרסל, מקבלים את כרטיס מועדון ההגנה הטבעית הכולל 5 הנחות נפרדות של 15% הנחה כל אחת (כל הנחה מיועדת לתקופה אחרת). כרטיסי מועדון ההנחה יוכנסו לכל אריזות אקטימל במשך שלושת השבועות הקרובים החל מה - 1.6. תוקף המבצע: עד סוף יולי 2004.
כזכור- שופרסל ושטראוס נקלעו לסכסוך עיסקי לאחר ששופרסל הציבה תנאים מיסחריים חדשים לשטראוס וזו לא הסכימה להם. בתגובה שופרסל הורידה את הקוטג' מהמדפים, שטראוס החזיקה במבצעים גורפים על הקוטג' ברשתות המתחרות. בתגובה- הורדו סלטי "אחלה" מהמדפים וגם מספר מוצרים של יוטבתה. לאחר מבצעים הדדיים של הצדדים (שטראוס ברשתות המתחרות ושופרסל על מוצרי החברות המתחרות) הצדדים הגיעו לפשרה שאחד מבסיסיה היה שיתוף פעולה מוגבר בין הצדדים.