משיקה קטגוריית מיצים חדשה בעלת חיי מדף של עד ל-7 חודשים. מצפה לנתח שוק של עד ל-20% בשנה הראשונה
דפדף בכלכלה
יעל גרוס 9/6/2004 14:14
שחקן חדש בקטגורית המיצים הסחוטים - תפוז C - סדרת מיצים סחוטים שיתחרו מול פריגת ופרימור המשווקים על ידי חברת עידנים. הסדרה, שהושקעו בה מיליון וחצי דולר, אינה מחויבת בקירור וזמן האחסנה שלה עד 7 חודשים על המדף. המיצים מיוצרים בקיבוץ גן שמואל. בשלב ראשון משווקים שלושה מיצים (תפוז, אשכולית ותפוז עם נגיעות של בננה) ובעתיד יהיו מיצים נוספים בסידרה.
המיץ משווק בבקבוקים מיוחדים שפיתחה חברת LOG המייצרת את הבקבוקים. לדברי המשווקים- מדובר בטכנולוגיה מיוחדת העוזרת לשמור על טריות המיץ כולל כל הויטמינים .
מיצי תפוז C משווקים ברשתות הקמעונאיות ובחנויות הפרטיות ובכ-1,000 נקודות מכירה נוספות. בעתיד יכנסו גם למסעדות, בתי מלון ופיצוציות. כעת משווקים המיצים בבקבוקים של 1 ליטר (מחיר נע בין 10 שקלים - 12 שקלים) החל מעוד שבועיים יהיו בשוק גם בקבוקים של 330 מ"ל (בין 6 שקלים - 8 שקלים).
הצפי לשנה הראשונה הוא להגיע ל% 20 - 15% משוק המיצים הסחוטים חברת עידנים שיווק מזון בע"מ בבעלות אייזיק גנצפריד, יהודי חרדי שעלה לארץ מארה"ב פועלת בשוק הישראלי מ- 1997. במהלך יוני יעלה משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי" קמפיין הומוריסטי ברדיו, בשלטי חוצות ובנקודות המכירה תחת הסלוגן: "100% תפוז"בשלב השני מתוכנן קמפיין לטלוויזיה.