 |
האם בזק חוששת מהתחרות בשוק התקשורת הפנים-ארצית? למשרד התקשורת הוגשה בשבוע שעבר תלונה נגד בזק, על-ידי אחת ממתחרותיה בתחום תמסורת הנתונים, על כך שבזק נתנה לאחד מלקוחיה, מלקוחות התקשורת הגדולים בישראל, שהוצאותיו לתקשורת נאמדות ביותר ממיליון שקל לשנה, מרכזייה, ללא תשלום, בשווי כחצי מיליון שקל. לטענת המתלוננת, אף-על-פי שהציעו ללקוח חבילת שירותים בתעריפים הנמוכים ב-20% מתעריפי בזק, העדיף הלקוח להישאר עם בזק, שהשוותה את התעריפים שהוצעו לו וכן הציעה לו את המרכזיה. ממשרד התקשורת נמסר בתגובה כי באחרונה התקבלו מספר פניות ברוח זו מחברות המיועדות להיכנס לתחום המקומי. משרד התקשורת הוציא מכתב לבזק, שבו ביקש הבהרות בנושא. מבזק נמסר בתגובה, כי בבזק כלל לא שמעו על המקרה, אך מי שחושב שיוכל למנוע מבזק להתחרות - טועה בהחלט. "בזק איתנה בדעתה להמשיך ולתת את השירותים הטובים ביותר לכל לקוח ולהמשיך ולפעול על-פי הדין", נמסר. עוד נמסר כי בזק מכינה את תגובתה למשרד התקשורת בנושא וכן שיתפה פעולה באופן מלא עם המשרד, כולל אספקת חוות דעת משפטיות המעידות על תקינות פעילותה. לקראת פתיחת שוק התקשורת המקומית, הולכת ומתחממת המערכה בין בזק ובין חברות התקשורת האחרות, כמו הוט וסלקום, שצפויות להיכנס בשנה הקרובה גם לשירותי הטלפוניה המקומית. בזק, שמחיריה מפוקחים, מנסה להעביר אליה לקוחות גדולים ממתחריה, על מנת שבבוא היום, עם פתיחת השוק לתחרות, יהיו ברשותה לקוחות גדולים רבים ככל האפשר. גם סלקום וגם הוט פנו בעבר מספר פעמים למשרד התקשורת בנושא, וזה הוציא לפני מעט יותר מחודש הוראה לבזק להפסיק התקשרויות ארוכות טווח עם לקוחות גדולים, אשר הושגו באמצעות התחייבות של בזק למחירים נמוכים מהותית ממחיריה הנוכחיים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|